
Hyundai Tucson – pierwsza jazda
Nowy Tucson ma być odzwierciedleniem hasła koncernu Hyundai "nowe myślenie, nowe możliwości" - a my mówimy: sprawdzam!
Nowy Hyudai Tucson to odważny design: sylwetka może się naprawdę podobać, proste linie sprzyjają urodzie karoserii, a przetłoczenia na bokach dodają odrobiny energii nadwoziu. Do tego diody LED wkomponowane w przedni i tylny zderzak podkreślają tę udaną stylizację.
Nowy Tucson został zudowany na całkowicie nowej płycie podłogowej; dzięki temu bagażnik ma 513 litrów pojemności (z zestawem naprawczym).
Podsumowując, chętni na nowego Hyundaia Tucsona będą mieli możliwość wyboru spośród 5 wersji silnikowych, dwóch rodzajów napędów i aż 11 kolorów nadwozia. Auto objęte jest 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.
Rozmiar zewnętrzny (mm)
Długość |
4,475 |
Szerokość* |
1,850 |
Wysokość |
1,645 |
Rozstaw osi |
2,670 |
Zwis (przód) |
910 |
Zwis (tył) |
895 |
*z wyłączeniem lusterek zewnętrznych
Silniki i skrzynie biegów
Benzyna |
Moc wyjściowa |
Dostępne skrzynie biegów |
Układ napędowy |
1.6 l GDI |
132 KM |
6MT[1] |
2WD[2] |
1.6 l T-GDI |
177 KM |
6MT / 7DCT[3] |
2WD / 4WD |
Diesel |
|
|
|
1.7 l |
115 KM |
6MT |
2WD |
2.0 l |
136 KM |
6MT / 6AT |
2WD / 4WD |
2.0 l HP |
185 KM |
6MT / 6AT |
4WD |
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: