Hyundai Kona Electric z zasięgiem do 484 km w nowej wersji Style. Ile kosztuje?

Hyundai Kona Electric oferuje trzy poziomy wyposażenia: Style, Premium oraz Platinum. Wiemy, jakie zmiany wprowadził producent i ile kosztuje bazowa wersja Style!

Zasięg w pełni elektrycznego miejskiego SUV-a został zwiększony aż o 8 procent, dzięki zastosowaniu nowego rodzaju opon. Dla wersji z baterią 64 kWh zasięg wzrósł z 449 km do 484 km, a zużycie energii spadło z 15,4 do 14,7 kWh na 100 kilometrów. W trybie miejskim zasięg wzrósł z 619 do 660 km, a zużycie energii spadło z 11,2 kWh do 10,7 kWh na 100 kilometrów.

Hyundai Kona Electric z zasięgiem do 484 km w nowej wersji Style. Ile kosztuje?

Od teraz klienci zamawiający model Kona Electric mogą wyposażyć swój samochód w akcesoria, które umożliwiają transport na dachu ładunków o masie do 100 kg. Dzięki temu użytkownicy prowadzący aktywny tryb życia mogą przewozić rowery lub narty w bezkompromisowy i zeroemisyjny sposób. Natomiast dzięki opcjonalnemu hakowi holowniczemu Kona Electric będzie w stanie holować przyczepy o masie do 300 kg. Daje to duże możliwości np. aby pojechać na wycieczkę do stacji recyklingu z odpadami z domu i ogrodu.

Hyundai Kona Electric z zasięgiem do 484 km w nowej wersji Style. Ile kosztuje?

Hyundai Kona Electric otrzymał także nowy system info-rozrywki i nawigacji z ekranem o przekątnej 10,25”, który jest standardem w wersjach Premium i Platinum. Samochody w wersjach Premium oraz Platinum kosztują tyle samo co egzemplarze produkowane przez Hyundai Motor Company (HMC) w Korei. Natomiast nowa, bazowa wersja Style dostępna jest już od 179 900 zł.

Najnowsze

Targi Caravans Salon Poland już w październiku w Poznaniu

Jedna z dwóch największych i najważniejszych imprez dla branży caravaningu w Polsce, gromadzi, co roku niemal 5 tysięcy uczestników i gości. W obecnym, wyjątkowo udanym jak na razie sezonie dla branży, będzie to doskonała okazja do podsumowania roku i prezentacji nowości na sezon 2021.

Caravans Salon, czyli świat caravaningu w jednym miejscu i czasie
Podróżowanie na czterech kółkach, pola kempingowe i biwaki, przeżywają w Polsce gwałtowny rozkwit. Polacy pokochali kampery, przyczepy kempingowe i podróżowanie na własnych zasadach. Obecny rok, jest również pomimo pandemii wyjątkowo udany dla branży caravaningowej. Caravans Salon Poland będzie, zatem, jak zawsze, miejscem spotkania branży i promocji idei caravaningu.
Targi caravaningowe w Poznaniu to nie tylko ważne spotkanie przedstawicieli branży: najważniejszych producentów, dystrybutorów i wypożyczalni sprzętu. To przede wszystkim jedna z niewielu okazji dla fanów caravaningu, biwaków i turystyki alternatywnej, aby w jednym miejscu i czasie zapoznać się z ofertą najważniejszych marek na rynku, bezpośrednio ją porównać i nawiązać kontakt z kompetentnymi doradcami: np. w kwestii planowania wyjazdu. 

Każdego roku podczas Caravans Salon ma miejsce wiele transakcji zakupu kamperów i przyczep oraz rezerwacji terminów w wypożyczalniach a zwiedzający chętnie doposażają się na sezon zimowy i kolejny sezon wiosenno-letni, korzystając z promocji i ofert specjalnych na akcesoria i sprzęt.

Premiery, nowości i promocje 
Caravans Salon Poland zyskuje swój prestiż również dzięki polskim premierom kamperów i przyczep. W ubiegłym roku w Poznaniu pokazano premierowo aż 6 pojazdów marek takich jak: Frankia, Hobby, Benimar czy nasze polskie Globe Traveler. Ważna dla targów jest również obecność najważniejszych branżowych partnerów medialnych oraz patronaty stowarzyszeń branżowych. 

Targi Caravans Salon Poland już w październiku w Poznaniu

Dla zwiedzających targi w Poznaniu to okazja do zobaczenia i własnej oceny nowości rynkowych, ale również do skorzystania z ofert specjalnych i promocji producentów oraz czołowych wypożyczalni kamperów i sprzętu, które są zawsze licznie reprezentowane podczas targów.  Wielu renomowanych producentów prowadzi również sprzedaż akcesoriów i części podczas Caravans Salon, jest to, więc świetna okazja do zakupów. 

Zlot Caravaningowy i Mistrzostwa Polski 
Nieodłącznym elementem Caravans Salon Poland jest organizacja Ogólnopolskiego Zlotu Caravaningowego, który w tym roku odbędzie się po raz XI (wcześniejsze edycje odbywały się zarówno podczas Caravans  Salon jak i podczas Poznań Motor Show). 

Targi Caravans Salon Poland już w październiku w Poznaniu

W tym roku organizatorzy, również ze względów bezpieczeństwa dla zdrowia uczestników, przygotowali więcej miejsca na ekipy zlotowe, dzięki czemu liczba uczestników zlotu może przekroczyć 150 ekip. Parcele na zlot zostały podzielone na dwie kategorie: Małe o powierzchni 27 m2 (3×9) oraz duże o powierzchni 40 m2 (4×10). 

Dodatkową atrakcją podczas zlotu jest organizacja Mistrzostw Polski Kierowców Kamperów, które w tym roku odbędą się po raz trzeci. W tym roku organizatorzy zapowiadają skupienie się na konkurencjach jazdy precyzyjnej i bezpiecznej, aby promować taki sposób jazdy wśród kierowców kamperów.

Targi Caravans Salon Poland już w październiku w Poznaniu

Pierwsi uczestnicy już potwierdzają obecność
Pierwsze marki już potwierdzają swoją obecność podczas wydarzenia, można, więc spodziewać się dużego zainteresowania oraz dobrej reprezentacji czołowych marek. Dzięki obecności CarGo Group nie zabraknie pojazdów takich marek jak Frankia, Bavaria, Hobby czy Challenger. Miejsca na Ogólnopolski Zlot Caravaningowy również znikają w szybkim tempie, dlatego warto się pośpieszyć z ich rezerwacją. 

 

Najnowsze

Biesiekirski szósty w ME Moto2 w Portimao

18-letni Piotr Biesiekirski ukończył drugi z poniedziałkowych wyścigów drugiej rundy motocyklowych mistrzostw Europy Moto2 na szóstej pozycji.

Niecały tydzień po wywalczeniu najlepszego wyniku w swojej karierze, piątego miejsca w Estoril, pierwszy i jedyny Polak w stawce ME Moto2 ścigał się na innym portugalskim torze, w Portimao.

Po sięgnięciu po ósme pole startowe do poniedziałkowych wyścigów, zawodnik ekipy Euvic Stylobike upadł w pierwszym z nich podczas walki o czwarte miejsce, ale kilka godzin później minął linię mety na szóstej pozycji.

Po dwóch z jedenastu wyścigów Biesiekirski zajmuje siódmą lokatę w klasyfikacji generalnej z dorobkiem trzydziestu punktów. Kolejne wyścigi ME Moto2 odbędą się w ostatni weekend sierpnia w hiszpańskim Jerez de la Frontera.

To był kolejny intensywny weekend – mówi Piotr Biesiekirski. – Mój start do pierwszego wyścigu nie był idealny, ale miałem tempo pierwszej czwórki i liczyłem na dobry wynik. Na piątym okrążeniu zaatakowałem zawodnika jadącego przede mną, ale na wewnętrznej zakrętu trafiłem na nierówność, która podbiła przednie koło i doprowadziła do wywrotki. Szkoda straconych punktów, ale wiedziałem, że stać mnie na dobry rezultat w drugim wyścigu i jestem zadowolony z szóstej pozycji. Czuję lekki niedosyt, bo piąte miejsce było w zasięgu ręki, ale to tylko dodatkowa motywacja przed kolejnymi rundami. Po czterech wyścigach w siedem dni teraz przed nami krótka przerwa. Jeszcze w tym tygodniu wracam do Polski, w której nie byłem od niemal pół roku, ale już w sierpniu czekają nas kolejne testy i treningi na motocyklu Moto2. Choć w Portugalii ścigaliśmy się przy pustych trybunach chciałbym bardzo podziękować polskim kibicom za wyjątkowo gorący doping „na odległość”!

Najnowsze

Goodc

Sam Bird przechodzi do Jaguara

Sam Bird w sezonie 2020-21 Formuły E przechodzi do zespołu Panasonic Jaguar Racing.

Sam Bird od początku istnienia elektrycznej serii ścigał się w zespole Envision Virgin Racing. W 63 startach Brytyjczyk odniósł dziewięć zwycięstw. W sezonie 2017-18 zajął trzecie miejsce w końcowej klasyfikacji.

Jak informuje portal TheRace.com w sezonie 2020-21 Sam Bird przejdzie do zespołu Panasonic Jaguar Racing.

W zespole Panasonic Jaguar Racing Bird będzie się ścigał u boku Mitcha Evansa. Zespół nie przedłuży kontraktu z Jamesem Calado.

Przeczytaj też: Eko malowanie pomysłu 11-latki pojawi się na prawdziwym bolidzie Formuły E

Sama Birda w Envision Virgin Racing zastąpi aktualny mistrz Super Formuły, Nick Cassidy. Będzie to jego debiut w Formule E. Razem z Cassidy’m w zespole będzie się ścigał Robin Frijns.

W marcu, jeszcze przed wybuchem pandemii koronawirusa, Nick Cassidy uczestniczył z Envision Virgin Racing w testach dla debiutantów w Marrakeszu. Popisał się tam najlepszym czasem, bijąc nieoficjalny rekord toru dla Formuły E.

Przeczytaj też: Daniel Abt jednak dokończy sezon w Formule E!

Najnowsze

Goodc

Pechowy wyścig Sophii Flörsch w F3

Po zeszłotygodniowym, niezbyt udanym, debiucie w Mistrzostwach FIA Formuły 3, pech nie opuszcza Sophii Flörsch.

Sophia Flörsch jest pierwszą i jedyną kobietą, startującą w Mistrzostwach FIA Formuły 3, odkąd ta seria powstała przez połączenie GP3 i Europejskiej Formuły 3.

Przeczytaj też: Sophia Flörsch debiutuje w Mistrzostwach FIA Formuły 3

W kwalifikacjach do Grand Prix Styrii niemiecka zawodniczka ekipy Campos Racing wykręciła czas 1:21:228, który dał jej 20 miejsce na polach startowych.

Pierwszy, sobotni wyścig odbył się w trudnych, deszczowych warunkach. Mokry asfalt nie ułatwiał jazdy kierowcom. Przy prawie zerowej widoczności Flörsch minęła flagę w czarno-białą szachownicę na 21 miejscu.

W niedzielę warunki pogodowe na torze Red Bull Ring były zupełnie inne. Słoneczny dzień przyniósł całkowicie zróżnicowaną strategię wyścigową. Niestety Sophia Flörsch miała pecha. Po, niezawinionym przez nią, kontakcie z innym kierowcą, uderzyła w ścianę i roztrzaskała bolid, tym samym kończąc wyścig na poboczu.

Przeczytaj też: Sophia Flörsch: chcę wygrywać z mężczyznami, to moja motywacja

W klasyfikacji generalnej Mistrzostw FIA Formuły 3 Flörsch spadła z 22 na 24 miejsce.

Najnowsze