
Hyundai gwiazdą K-popu? To nie żart!
Hyundai Motor Company i światowe supergwiazdy K-popu, zespół BTS, wydają wspólnie nową piosenkę „IONIQ: I’m On It”. Jest to kolejne wydarzenie w ramach kampanii Hyundai pod nazwą „IONIQ in charge of turning the world”, wprowadzającą dedykowaną submarkę pojazdów elektrycznych.
Piosenka „IONIQ: I’m On It” poświęcona jest dostarczaniu elektryzujących rozwiązań dopasowanych do nowoczesnego stylu życia z użyciem nowych technologii z zakresu łączności. Przekaz ten jest zgodny z wizją „Postępu dla ludzkości” marki Hyundai.
Tekst piosenki, śpiewany i rapowany przez RM, Jina, SUGA, j-hop, Jimin, V i Jung Kook z BTS, porusza kwestie takie, jak odkrywanie, ciekawość, nadzieja, kreatywność i inspiracje na przyszłość.
W teledysku pojawi się zaprezentowany w marcu Prophecy, najnowszy koncept elektryczny marki Hyundai.
Przeczytaj też: Jason Statham jest celebrytą, od którego najchętniej odebralibyśmy auto zamówione z dostawą do domu
Piosenkę BTS i Hyundai będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej marki już dziś. Wystarczy odwiedzić stronę internetową Hyundai Worldwide.
Teledysk będzie miał swoją premierę na oficjalnym ogólnoświatowym kanale firmy Hyundai na platformie YouTube 2 września.
Fani IONIQ i BTS mogą wziąć udział w wydarzeniu online i mają szansę wygrać limitowaną edycję odtwarzacza w kształcie kasety. Odtwarzacz muzyczny zawiera nagrania – „IONIQ: I’m On It” oraz indywidualny przekaz od każdego członka zespołu.
Submarka elektrycznych samochodów IONIQ wzmacnia zaangażowanie firmy Hyundai w czystą mobilność i odzwierciedla jej trwającą transformację w dostawcę inteligentnych rozwiązań.
W ramach submarki IONIQ, Hyundai planuje wprowadzenie trzech nowych modeli samochodów elektrycznych w ciągu najbliższych czterech lat. Będą to średni CUV- IONIQ 5, sedan IONIQ 6 oraz duży SUV-a IONIQ 7. Następnie mają pojawić się kolejne, jeszcze bardziej innowacyjne modele samochodów.
Przeczytaj też: Kona i Kona N Line – Hyundai zapowiada nowe modele SUV-ów. Co się zmienia?
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: