
Hot, hotter, Corsa GSi
Zgodnie z ang. motto „hot, hotter, Corsa GSi” mały trzydrzwiowy model Opla kontynuuje długą tradycję modeli GSi. Już pierwsza Corsa była oferowana w specjalnym sportowym wariancie, który jest obecnie poszukiwany jako przyszły klasyk. Teraz mikroatleta z zawieszeniem ze sportowej Corsy OPC ma ustanawiać nowe standardy w swoim segmencie.
Wzornictwo z dużymi wlotami powietrza, muskularna maska silnika, wydatny tylny spojler i precyzyjnie wymodelowane progi. Do tego zawadiacki przedni pas Opla GSi, zdominowany przez duży grill o wzorze plastra miodu, na którym centralnie, między dwiema listwami-skrzydłami, umieszczono firmowy znak „blitz”. Nawiązaniem do klimatu wyścigów sportowej Corsy jest również imitacja włókna węglowego na obudowach lusterek bocznych. Duże akcenty stylistyczne w chromowanych oprawach, wizualnie połączone poziomą linią poprowadzoną przez czarne elementy przodu, wraz z czarnym klinem na masce silnika, podkreślają wizerunek drogowego agresora. Żywiołowa stylizacja jest obecna również w tylnej części nadwozia. Pokaźny spojler przy krawędzi dachu zapewnia dodatkową siłę dociskającą, a sportowa chromowana końcówka wydechu jest osadzona w wyrazistym tylnym pasie w kolorze nadwozia.
Sportowy klimat utrzymuje się też we wnętrzu. Kierowca Corsy GSi siedzi w opcjonalnym wyczynowym fotelu Recaro, trzymając w rękach sportową kierownicę. Rękojeść dźwigni zmiany biegów obszyta skórą oraz aluminiowe nakładki na pedały zachęcają, by poczuć czystą przyjemność z jazdy. Sportowe zawieszenie przejęte z wersji OPC oraz hamulce z czerwonymi zaciskami mają zapewniać sportową charakterystykę, doskonałe właściwości jezdne oraz krótką drogę hamowania. Samochód może być wyposażony w opcjonalne 18‑calowe obręcze kół z lekkiego stopu.
Kierowca i pasażerowie Corsy GSi mogą także korzystać z łączności dzięki opcjonalnemu systemowi multimedialnemu IntelliLink, który ułatwia obsługiwanie smartfonów z systemami Apple iOS i Android w czasie jazdy.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: