
Grace bez samochodu na Indianapolis 500
Rok temu świat obiegła informacja, że podczas tegorocznego, setnego wyścigu Indianapolis 500, w stawce pojawi się w pełni kobiecy zespół Grace Autosport. Właścicielka zespołu Beth Paretta mówi jednak, że w układance nie ma jeszcze jednego istotnego elementu.
„Potrzebujemy jedynie samochodu” – powiedziała Paretta. „Mamy kierowcę w osobie Katherine Legge, czekającą na start, mamy kontrakt i wsparcie producenta silników, mamy pełne finansowanie oraz doświadczony zespół, który wystawi samochód. Tego jednak jeszcze nie znaleźliśmy. Gdybyśmy mieli samochód, już ustawialibyśmy się na końcu alei serwisowej w oczekiwaniu na pierwszy trening”.
Zespół Grace Autosport próbował nawiązać współpracę z kilkoma ekipami oraz przyglądał się byłemu podwoziu ekipy AFS Racing, które zostało wystawione na sprzedaż w tym tygodniu. Problemem była jednak ilość czasu potrzebna na zbudowanie kompletnego samochodu, co zajęłoby ekipie aż do kwalifikacji na tydzień przed wyścigiem.
Jedyną opcją dla Paretty jest więc wypożyczenie od jednego z zespołów kompletnego samochodu na czas Indianapolis 500 i ewentualnie na kolejne wyścigi.
„Nasi sponsorzy i dostawca silników są przygotowani na to, by zespół kontynuował działalność po Indy. Jeżeli więc znajdzie się zespół, z którym moglibyśmy nawiązać współpracę od teraz na kilka kolejnych wyścigów, byłby to najlepszy scenariusz”.
„Priorytetem jest jednak pojawienie się w Indy i niezależnie od tego, co nastąpi potem, potrzebujemy kogoś z samochodem, kto powie „tak, możecie zacząć”. Samochód to jedyne, czego nam brakuje”.
Źródło: http://www.racer.com/indycar/item/129392-indycar-all-we-need-is-a-car-for-grace-effort
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: