GP Węgier: Red Bull oskarża, Ferrari zaprzecza
Helmut Marko oskarża Ferrari o łamanie przepisów, które... Red Bull wcześniej sam złamał.
Włoski zespół zaprzeczył, jakoby w ich bolidach dokonano ręcznej zmiany prześwitu w czasie GP Węgier. Żeby było śmieszniej, Red Bull sam kilka tygodni wcześniej musiał zrezygnować z tego systemu, gdyż okazał się niezgodny z regulaminem. Doradca w kwestii sportów motorowych RBR Helmut Marko nie tylko zaprzeczył, że jego zespół dokonuje ręcznie zmian w prześwicie, ale zapytał również, dlaczego jego zespół jest pod lupą, skoro Scuderia Ferrari używa identycznego rozwiązania.
fot. Pirelli
|
„Nigdy niczego nie zmienialiśmy ręcznie. Nie wiem, dlaczego inni są zdenerwowani, bo wiemy, że Ferrari używa czegoś takiego od roku” – powiedział w wywiadzie dla Auto Motor und Sport.
Ferrari wszystkiemu zaprzecza: „To kompletna nieprawda” – powiedział rzecznik prasowy Ferrari Luca Colajanni.
Poproszony o komentarz do wypowiedzi Helmuta Mardo dodał: „Czy oni naprawdę oskarżają nas o oszukiwanie? Jesteście pewni? Mimo wszystko w pełni ufamy FIA, że regulacje są całkowicie przestrzegane”.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
Zostaw komentarz: