
Gosia Rdest rozpoczyna sezon w Audi TT Sport Cup
W najbliższy weekend na niemieckim torze Hockenheim zadebiutuje Audi TT Sport Cup. W nowej serii wyścigowej wystąpi w tym roku dwoje Polaków, w tym Gosia Rdest - 22-letnia zawodniczka, która w sportowym portfolio ma starty w VW Golf Cup, VW Scirocco R-Cup, BRDC Formula 4, BMW Talent Cup oraz wyścigach długodystansowych.
Gosia Rdest do Hockenheim przyjechała prosto z pierwszej rundy Volkswagen Golf Cup, która została rozegrana w miniony weekend na torze Oschersleben. Zawodniczka rozpocznie sezon za kierownicą pucharowej TT-ki już dziś, podczas wolnego treningu zaplanowanego na 13:50. W piątek o 9:35 odbędą się kwalifikacje, które zadecydują o polach startowych do wyścigów. W sobotę o 9:40 zostanie rozegrany pierwszy wyścig, drugie zawody odbędą się w niedzielę o 10:10. Rywalizację będzie można śledzić online na stronie http://www.audi-motorsport.com W najbliższy weekend w Audi TT zobaczymy 18 zawodników z 13 krajów oraz 6 zaproszonych gości. Wśród tych ostatnich: Svena Hannavalda, Tannera Fousta, Toomasa Heikkinena oraz trzech dziennikarzy motoryzacyjnych.
Audi Sport TT Cup 2015 to sześć rund, które odbędą się na niemieckich i austriackich torach wyścigowych i będą towarzyszyć wyścigom DTM. Za kierownicą pucharowych Audi TT każdorazowo rywalizuje 18 stałych zawodników oraz zaproszeni przez organizatora goście: dziennikarze, VIP-owie, zawodnicy innych dyscyplin motorsportowych. W gronie 18 stałych kierowców znaleźli się reprezentanci: Niemiec, Austrii, Danii, Belgii, Norwegii, Polski, Francji, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Turcji, Szwajcarii, Chin i Stanów Zjednoczonych, w tym dwie zawodniczki. Z polską flagą w Audi TT Cup będą rywalizować Gosia Rdest i Janek Kisiel. Każdy weekend wyścigowy oznacza dla kierowców 140 minut jazdy po torze, na które składają się: wolne treningi, 30-minutowe kwalifikacje i dwa dwudziestominutowe wyścigi. Pucharowe Audi TT jest wyposażone w przedni napęd i 2-litrowy 4-cylindrowy silnik TFSI o mocy 310 KM przy przeszło 400 niutonometrach momentu obrotowego. Moc samochodu można zwiększyć o kolejne 30 KM poprzez użycie systemu „push-to-pass”. Samochód waży zaledwie 1125 kg.

Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: