
Gościnny start Gosi Rdest w Alpine Europe Cup
Sezon 2019 dla Gosi Rdest to plejada nowych doświadczeń i wyzwań. Inauguracyjny 24-godzinny wyścig w Dubaju, wyścigi Formułą 3 w W Series, pierwszy start w GT3. Październik nie zwolnił tempa zawodniczki – już w najbliższy weekend Polka zaprezentuje się na torze Paul Ricard, gdzie weźmie udział w pucharze Alpine Europe Cup.
Bardzo cieszę się z możliwości startu w pucharze Alipne Europe Cup. Z samochodem GT4 miałam już do czynienia. Startowałam w zeszłym roku w GT4 European Series za
kierownicą Audi R8 LMS GT4. Ogromnie się cieszę, że dostałam szansę od mojego partnera Bahco, pojadę samochodem w ich barwach. Tor jest dla mnie zupełnie nowy, na pewno dam z siebie wszystko. Mamy troszkę mało jeżdżenia bo jedynie dwie sesje treningowe, a następnie od razu kwalifikacje. – mówi Gosia Rdest dzień przed spróbowaniem swoich sił na torze.
Reaktywowana w ubiegłym sezonie seria Alpine Europ Cup po 30 latach skupiła na sobie nie tylko uwagę fanów motorsportu. Po pierwszym sezonie 2018 zakończonym sukcesem, opracowany przez zespół Signatech program zawodów monomarkowych na ten rok wzbudził duże zainteresowanie wśród zawodników.
Najnowsze
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Filarami filozofii Alpine jest lekkość, francuski savoir vivre oraz uśmiech na twarzy kierowcy. To te elementy przyświecały projektantom modelu A290, bazującego na niedawno wskrzeszonym Renault 5. Elektryczny hothatch nie tylko pokazuje silną zmianę kierunku rozwoju marki, ale jednocześnie stanowi zapowiedź nadchodzącej gamy. Plany producenta obejmują bowiem aż siedem nowych modeli Alpine, które mają zostać wprowadzone […] -
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Zostaw komentarz: