
Ford Ranger Stormtrak i Wolftrak – producent dodaje limitowane wersje do gamy niezniszczalnych pickupów
Ford zaprezentował dziś nowe limitowane wersje Rangera: Rangera Stormtrak i Rangera Wolftrak.
Ranger Stormtrak to pick-up klasy premium o wyróżniającej się stylistyce i wyposażeniu, z przeznaczeniem dla klientów ceniących sobie wyjątkowe możliwości i bogate wyposażenie służące zaspokojeniu potrzeb związanych z pracą i aktywnym stylem życia.
Ranger Wolftrak to odważnie wyglądający, wytrzymały pick-up zaprojektowany z myślą o klientach, którzy pracują w terenie i oczekują doskonałych właściwości na bezdrożach, ale bez uszczerbku dla komfortu i atrakcyjności samochodu.
Wszystkie modele Ranger Stormtrak są wyposażone w najwyższej klasy 2–litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue Bi-turbo o mocy 213 KM i o maksymalnym momencie obrotowym 500 Nm, który zapewnia wyjątkową siłę uciągu przyczepy.
Standardowy układ napędu na cztery koła zapewnia pewne prowadzenie w terenie, a zaawansowana, 10–biegowa automatyczna skrzynia biegów zapewnia płynną i bezstresową jazdę. Efektowny kolor nadwozia Rapid Red jest zarezerwowany dla Rangera Stormtrak, a towarzyszy mu ekskluzywna czerwona wkładka we wlocie powietrza wzmacniająca muskularną stylizację przodu pojazdu.
Reflektory przednie są wykonane w technice LED, a solidne elementy chroniące podwozie, będące wyposażeniem standardowym tej wersji, zapewniają dominującą prezencję na drodze. Dostępne są również opcje kolorów nadwozia Frozen White i Blue Lightning.
Mocny wygląd Rangera Stormtrak podkreślają ekskluzywne grafiki na masce i na bokach nadwozia, grube trójwymiarowe plakietki oraz czarny tylny zderzak i sportowe orurowanie.
Ranger Wolftrak jest przeznaczony dla klientów, którzy oczekują solidnych zdolności terenowych i śmiałego, bezkompromisowego wyglądu zewnętrznego. Wolftrak, bazujący na serii Ranger XLT, jest napędzany 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue o mocy 170 KM, do wyboru z 6–biegową manualną lub 10-biegową automatyczną skrzynią biegów.
Załączany system napędu na cztery koła z funkcją zmiany biegów pod obciążeniem 1, elektronicznie blokowany tylny mechanizm różnicowy i terenowe opony należą do wyposażenia standardowego, umożliwiając jazdę w trudnych warunkach terenowych, a niskie przełożenie napędu na cztery koła poprawia możliwości pokonywania stromych wzniesień i grząskich nawierzchni.
Kolor nadwozia Conquer Grey podkreśla muskularność pick-upa i współgra z czarnym matowym wlotem powietrza, osłonami podwozia i 17-calowymi czarnymi obręczami kół. Charakterystyczny styl tego pick-upa uzupełniają przyciemnione plakietki Wolftrak i plastikowe stopnie boczne. Samochód dostępny jest również w kolorze Sea Grey.
Najnowsze
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Wyobrażasz sobie ładowanie elektryka na 500 km w czasie krótszym niż poranna kawa? Chińscy giganci właśnie tego dokonali - ich najnowsze baterie biją rekordy szybkości ładowania! -
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – relacja z hołdu bohaterom
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
-
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
Zostaw komentarz: