Fiat 500 by Gucci – galeria i film
Zaprezentowany wczoraj podczas uroczystego otwarcia tygodnia mody w Mediolanie Fiat 500 by Gucci to kolejny przykład, że coraz częściej producenci samochodów zwracają się do kobiet, jako potencjalnych klientek na ich auta. Samochód już niedługo będzie produkowany w tyskim zakładzie Fiat Auto Poland.
Fiat 500 by Gucci |
![]() |
fot. Fiat
|
Oficjalna prezentacja samochodu nastąpi już za tydzień, podczas Geneva Motor Show 2011. Specjalna seria modelu Fiata 500, która powstała dzięki współpracy Centro Stile Fiat i słynnej włoskiej firmy odzieżowej. Dostępna będzie w dwóch kolorystycznych wersjach : czarnej z białym wnętrzem, oraz białej w połączeniu z czarnym wnętrzem, wzbogaconym o chromowane elementy.
W roku, w którym przypada 150. rocznica zjednoczenia Włoch i 90. urodziny firmy Gucci, Gucci i Fiat zdecydowałały sie tę ciekawą kooperację. Auto zaprojektowała Frida Giannini – Dyrektor Kreatywny.
![]() |
fot. Fiat
|
Subtelne wykończenie wnętrza robi wrażenie. |
![]() |
fot. Fiat
|
Auto z zewnątrz ozdabia szeroki zielono-czerwono-zielona pas, charakterystyczny dla marki Gucci. Ten wzór, został również umieszczony na pasach bezpieczeństwa. Logo włoskiej firmy odzieżowej pisane kursywą znalazło się także na tylnej szybie i bocznych drzwiach samochodu. Fiat 500 by Gucci osadzony został na eleganckich 16-calowych obręczach, które zdobią litery GG w kolorze nadwozia. Z tyłu felgi kryją polakierowane w kolorze zielonym Gucci zaciski hamulcowe.
We wnętrzu auta, obwódkaGucci jest widoczna również na siedzeniach, na dźwigni zmiany biegów, osłonie kluczyka, na dywanikach. Całość dopełniają dwukolorowe skórzane fotele w dwóch kolorach wykonane ze skóry Frau z nadrukiem Guccissima. We wnętrzu ponadto zastosowano chromowane detale oraz aksamitną powłokę na konsoli centralnej.
– W latach 50. kiedy pojawił się na drogach Fiat 500, wywołał on prawdziwą rewolucję stylistyczną i stał się ikoną motoryzacji swoich czasów. Od samego początku, czyli od 1921 r. podróżowanie z szykiem było także fundamentalną dewizą dla firmy Gucci, kiedy to Guccio Gucci otworzył firmę produkującą skórzane kufry, torby i torebki. Dlatego kiedy Lapo Elkann wyszedł z pomysłem tej współpracy, wydało mi się, że w 90. rocznicę powstania firmy Gucci będzie to doskonała okazja do stworzenia nowego konceptu dla nowoczesnego podróżowania – powiedziała Frida Giannini.
Fiat 500 by Gucci, z silnikiem 1,4 l. o mocy 100 KM wejdzie do sprzedaży online 1 kwietnia i dostępny będzie do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone wcześniej za pośrednictwem strony www.500bygucci.com, w cenie od 17 000 euro (67 150 złotych). Samochód będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie on wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie on dostępny w pozostałych regionach świata.
Uzupełnieniem do tej specjalnej wersji „pięćsetki” jest kolekcja 500 by Gucci, obejmująca akcesoria przydatne w podróży, drobne wyroby ze skóry, ubrania, rękawiczki dla kierowcy, okulary przeciwsłoneczne i zegarek, które będzie można nabyć od kwietnia 2011 w wybranych sklepach firmy Gucci oraz pod adresem www.gucci.com.
Fiat 500 by Gucci będzie również prezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie od 3 do 13 marca w specjalnej strefie firmy Gucci znajdującej się na terenie stoiska Fiata.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: