Ferrari zaprasza na zakupy

Ferrari to esencja włoskiego stylu i elegancji - to Testa Rossa i Scaglietti, Spider i California. To także eleganckie akcesoria i ubrania. W londyńskiej dzielnicy Mayfair otwarto drugi co do wielkości, po mediolańskim, butik Ferrari. Dla wszystkich fanów marki i zakupów odwiedzających stolicę Wielkiej Brytanii to obowiązkowe miejsce na liście.

Dla każdego fana Ferrari ten sklep to raj na ziemi
fot. Ferrari

W pierwszych dniach maja przy jednej
z najsłynniejszych ulic londyńskiego West Endu – Regent Street otwarto sklep Ferrari.  Wstęgę przecinali jeden z szefów włoskiego producenta luksusowych samochodów Dany Bahar oraz Kimi Raikkonen. Mistrz Świata Formuły 1 z 2007 roku pozostawił ślad swojej obecności składając autograf na jednej ze ścian w salonie. Klienci będą więc mogli podziwiać nie tylko bogaty asortyment, ale także uwieczniony na długie lata podpis Mistrza.

Sklep powstał w pięknej, zabytkowej kamienicy ekskluzywnej dzielnicy Mayfair, uwielbianej przez wielbicieli zakupów i butików. Jego projekto to dzieło znanego włoskiego designer’a – Massimo Iosa Ghini, który zaprojektował m.in. port lotniczy Alitalii, Aero Caffe, stację metra Kropcke w Hanowerze, czy wnętrza hotelu New York Palace w Budapeszce. Ten wszechstronny bolończyk tworzy także meble i przedmioty codziennego użytku dla takich firm jak m.in. Bonaldo, Cassina, Moroso, Fiam, czy Hoesch. Jego styl wyróżnia dynamizm, ruch i płynność oraz „miękkie”, zaokrąglone linie i kształty. Butik Ferrari w Londynie odzwierciedla tę konwencję. Przestrzeń sklepu przedzielono szklaną ścianą, która harmonijnie łączy dwie różne w charakterze i wystroju części. Na wystawie wzrok przyciąga model repliki F2005 Formuły 1. Podczas otwarcia butiku Kimi Raikkonen, kierowca teamu Ferrari F1 powiedział: – To hołd dla historii i ducha Ferrari. Luksus i samochody wyścigowe to wszak bratnie dusze.

W liczącym ponad 500 metrów kw. dwupiętrowym salonie poświęconym historii firmy znajdzie się coś dla dużych i małych fanów Ferrari. Może zresztą niekoniecznie trzeba być wielbicielem lub wielbicielką zespołu, aby jeździć na rowerze firmowanym przez włoskiego producenta i właściciela zespołu Formuły 1. Propozycje Ferrari to nie tylko ubrania (Puma wear), miniaturowe modele samochodów (Mattel), buty, czy okulary słoneczne (Marcolin). To także akcesoria podróżne, dziecięce foteliki samochodowe, telefony (Motorola, Vertu), notebooki (Acer), perfumy (Morris), gry (Microsoft) i mnóstwo drobiazgów, które z pewnością mogą być świetnym prezentem lub pamiątką. Najmłodsi na pewno znajdą tam misie i samochodziki. Co więcej, wbrew pozorom, nie wszystko jest czerwone! Choć ten kolor nieodłącznie kojarzy się wszystkim z Ferrari, to w sklepie z łatwością można znaleźć eleganckie czarne kurtki, brązowe torby, czy portfele i granatowe walizki ze znaczkiem konika. Są także linie specjalne produktów np. dotyczących Ferrari California, wygranej w Mistrzostwach Świata Konstruktorów w F1 (po raz 16.), czy linia sygnowana symbolem Enzo Ferrari z lat 60.

Ferrari cieszące się wyższą niż spodziewana sprzedażą samochodów w czasach globalnego kryzysu otworzyło w tym miesiącu podwoje jeszcze jednego sklepu, tym razem we Florencji. Gościem specjalnym był drugi kierowca zespołu Ferrari Felipe Massa.  

fot. Ferrari

W otwartym właśnie sklepie klienci mogą podziwiać oprócz szerokiego asortymentu różnorodnych produktów także wyjątkowe samochody: Ferrari 275 GTB zaprojektowany przez słynnego Pininfarinę oraz Enzo Ferrari zbudowany w 2002 samochód wykorzystujący zaawansowane rozwiązania technologiczne stosowane w bolidach F1.
Na nowego właściciela oczekuje także tutaj replika  bolidu F2003. Mniejszy niż londyński, bo „tylko” 240 metrowy butik zaprojektowany również przez Studio Iosa Ghini oferuje oczywiście także pełen asortyment produktów firmowanych znaczkiem Brykającego Konika.

Ferrari posiada już swoje sklepy zarówno w Europie jak i na Bliskim Wschodzie, w Azji i Ameryce, m.in. w Singapore, Miami, Honolulu, Johannesburg, Venice Airport i San Francisco. W najbliższych trzech latach Włosi planują otwarcie 40 podobnych salonów, w tym roku jeszcze w Dubaju, Jeddah, Bahrainie i Nowym Jorku. 

Sklep internetowy Ferrari www.ferraristore.com – ma już 100,000 zarejestronwanych użytkowników z 65 krajów i 5 kontynentów. 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze