
Elektryczny pick-up od Fiskera – wiemy jak będzie wyglądać!
Fisker planuje linię czterech pojazdów elektrycznych do 2025 roku. Firma ma zamiar wypuścić na rynek dwa elektryczne crossovery, sedana i pick-upa.
Henrik Fisker, dyrektor generalny i projektant samochodów Fisker, opublikował ilustrację przedstawiającą elektryczny pick-up, obiecującą wiodącą w swojej klasie wydajność i radykalny design.
Wyrenderowana ciężarówka ma muskularne poszerzone błotniki, spojler na dachu, wysoko zamontowane światło stopu (CHMSL) oraz schludne tylne światła. Nie nosi żadnej oczywistej nazwy na tylnej klapie.
Zdjęcie zostało opublikowane na osobistym profilu LinkedIn Henrika Fiskera, jak odkrył portal CarBuzz, wraz z następującym podpisem:
Ok, tak, następny pojazd może być ciężarówką typu pick-up! Ale nie byle jaką! Chcemy stworzyć najlżejszy, najbardziej efektywny pojazd elektryczny na świecie! Najbardziej zrównoważony! Obraz to tylko zwiastun! Nie finał: finał będzie o wiele bardziej radykalny!
Przeczytaj też: Fisker planuje linię czterech pojazdów elektrycznych do 2025 roku!
Fisker niedawno zadeklarował, że chce zabezpieczyć prawa do wykorzystania platformy MEB Volkswagena jako podstawy ich elektrycznego crossovera o nazwie Ocean. Chociaż umowa nie została jeszcze sfinalizowana, opublikowano obraz poglądowy, który rzuca światło na niektóre samochody, które firma planuje wypuścić. Henrik Fisker przewiduje do 2025 roku gamę czterech samochodów elektrycznych.
I chociaż pick-up wygląda bardzo fajnie, to zastanawiamy się czy rzeczywiście pojawi się na świecie jako wersja produkcyjna. Około rok temu Fisker opublikował na Twitterze zdjęcie pick-upa o nazwie Alaska, a następnie szybko je usunął. Nie wiadomo więc, czy podobny los nie spotka pick-upa ze zdjęcia.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: