
Elektryczny FUSO eCanter – jaki ma zasięg na jednym ładowaniu?
Daimler Trucks dostarcza w Holandii kolejne egzemplarze swojego w pełni elektrycznego FUSO eCantera. Jaki mają zasięg i kto z nich skorzysta?
PostNL – jeden z pierwszych klientów nabywających FUSO eCantera – rozszerzył swoją flotę lokalnie bezemisyjnych lekkich ciężarówek o kolejne cztery egzemplarze tego pojazdu użytkowego.
Te lekkie ciężarówki o masie 7,49 t przewożą różnorodne ładunki połączone w cięższe pakiety paletowe w zabudowach kufrowych o ładowności do 3,5 t. Typowe dostawy obejmują m.in. papier do drukarek, zapasy kawy czy świeże ręczniki, dla klientów, wśród których są sklepy, urzędy miejskie, ministerstwa czy biura ubezpieczeniowe.
Stukilometrowy zasięg pozwala FUSO eCanterowi bezpiecznie spełniać wymogi Stadslogistiek w miejskim transporcie dystrybucyjnym. Wieczorami ciężarowe eCantery wracają do swoich Green City Hubs, z których po nocnym naładowaniu akumulatorów znów nad ranem mogą wyruszyć ze zleconymi dostawami do śródmieścia.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: