Dwa oblicza reklamy Chevroleta

Pomysłowa realizacja z jednej strony – z drugiej nudne stereotypy. Tak można podsumować dwie reklamy Chevroleta Sparka.

Pierwsza z nich, zrealizowana pod hasłem „niektóre samochody pasują ci bardziej niż inne” jest fajna i pomysłowa. Kobieta za kierownicą Chevroleta Sparka wjeżdża do mieszkania, w sposób godny podziwu meandruje między meblami, aż wreszcie parkuje w salonie. Kto powiedział, że panie nie potrafią manewrować i parkować?

Co do drugiej natomiast, chociaż nie można jej odmówić energii, to raczej z pewnością można zanegować pomysłowość. Chodzi o pokazanie szerokiej palety kolorów, w których Chevrolet Spark jest dostępny. Czy jednak nie można tego zrobić ciekawiej, niż za pośrednictwem przestylizowanego, cukierkowego Paryża, gdzie kobiety – oczywiście dopasowane kolorystycznie do swojego pojazdu – spędzają dzień na beztroskich zakupach i jedzeniu czekoladek? Przesłodzona oprawa w stylu Doris Day odeszła już raczej do lamusa. Nuuuda.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze