Dwa oblicza reklamy Chevroleta
Pomysłowa realizacja z jednej strony – z drugiej nudne stereotypy. Tak można podsumować dwie reklamy Chevroleta Sparka.
Pierwsza z nich, zrealizowana pod hasłem „niektóre samochody pasują ci bardziej niż inne” jest fajna i pomysłowa. Kobieta za kierownicą Chevroleta Sparka wjeżdża do mieszkania, w sposób godny podziwu meandruje między meblami, aż wreszcie parkuje w salonie. Kto powiedział, że panie nie potrafią manewrować i parkować?
Co do drugiej natomiast, chociaż nie można jej odmówić energii, to raczej z pewnością można zanegować pomysłowość. Chodzi o pokazanie szerokiej palety kolorów, w których Chevrolet Spark jest dostępny. Czy jednak nie można tego zrobić ciekawiej, niż za pośrednictwem przestylizowanego, cukierkowego Paryża, gdzie kobiety – oczywiście dopasowane kolorystycznie do swojego pojazdu – spędzają dzień na beztroskich zakupach i jedzeniu czekoladek? Przesłodzona oprawa w stylu Doris Day odeszła już raczej do lamusa. Nuuuda.
Najnowsze
-
Zabudowa VW T5 – jak przekształcić busa w funkcjonalnego kampera?
Przekształcenie Volkswagena T5 w kampera to marzenie wielu miłośników turystyki na czterech kółkach. Ten model samochodu cieszy się ogromną popularnością dzięki swojej niezawodności oraz idealnym proporcjom, które ułatwiają taką adaptację. Przestrzeń ładunkowa T5 daje fantastyczne możliwości aranżacyjne. Pozwala to na stworzenie prawdziwie funkcjonalnego i wygodnego mobilnego domu! -
Pomóżmy motocykliście, którego pasją jest motoryzacja! Gerard walczy z rakiem – chce odzyskać twarz i… oddech
-
7 lat gwarancji i ceny od 112 900 zł. Rusza sprzedaż chińskiej marki Jetour w Polsce
-
Volkswagen Polo – idealne auto miejskie? Poznaj jego zalety
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Zostaw komentarz: