Dwa oblicza reklamy Chevroleta
Pomysłowa realizacja z jednej strony – z drugiej nudne stereotypy. Tak można podsumować dwie reklamy Chevroleta Sparka.
Pierwsza z nich, zrealizowana pod hasłem „niektóre samochody pasują ci bardziej niż inne” jest fajna i pomysłowa. Kobieta za kierownicą Chevroleta Sparka wjeżdża do mieszkania, w sposób godny podziwu meandruje między meblami, aż wreszcie parkuje w salonie. Kto powiedział, że panie nie potrafią manewrować i parkować?
Co do drugiej natomiast, chociaż nie można jej odmówić energii, to raczej z pewnością można zanegować pomysłowość. Chodzi o pokazanie szerokiej palety kolorów, w których Chevrolet Spark jest dostępny. Czy jednak nie można tego zrobić ciekawiej, niż za pośrednictwem przestylizowanego, cukierkowego Paryża, gdzie kobiety – oczywiście dopasowane kolorystycznie do swojego pojazdu – spędzają dzień na beztroskich zakupach i jedzeniu czekoladek? Przesłodzona oprawa w stylu Doris Day odeszła już raczej do lamusa. Nuuuda.
Najnowsze
-
Nowa zielona naklejka kosztuje 5 zł, a za jej brak zapłacisz 500 zł kary
Przepisy w ostatnich latach co chwila się zmieniają i nie wszyscy kierowcy za nimi potrafią nadążyć. Przykładowo nie ma już obowiązku posiadania naklejki na szybie z numerem rejestracyjnym, ale zbliża się nowy obowiązek, także związany z naklejkami. -
Jest zielone światło na nowy odcinek S19. To część szlaku Via Carpatia
-
Masowe cwaniactwo na zwężeniu i czerwonym świetle. Czegoś takiego jeszcze nie było
-
Kierowcy od ponad roku mają nowe uprawnienia i nawet o tym nie wiedzą
-
Umiesz „zachować szczególną ostrożność”? Jeśli nie, grozi ci 1000 zł mandatu
Zostaw komentarz: