Drapieżna Megane RS za 99 tysięcy – galeria
Kobiety lubią się wyróżniać. Po co jeździć kolejną nudną limuzyną, czy szarym kompaktem, jeśli można mieć coś z "pazurem"? Megane Renault Sport właśnie debiutuje w Polsce i choć nie należy do najtańszych warto się jej uważnie przyjrzeć. Obejrzyj galerię zdjęć tej drapieżniczki.
Obok: Megane RS na torze Nürbürgring.
W ofercie Megane RS znajduje się sześć opcjonalnych pakietów: Design RS, Sport, Cup, Premium, Turismo oraz pakiet widoczność. Na uwagę zasługuje pakiet Cup za 7500 zł, w którego skład wchodzi wyczynowe zawieszenie z samoblokującym mechanizmem różnicowym, przednie fotele kubełkowe Recaro z tapicerką materiałową, przednie zaciski hamulcowe Brembo w kolorze czerwonym i 18-calowe czarne, matowe obręcze kół ze stopu metali lekkich.
Pakiet Sport wyróżnia się m.in. żółtymi pasami bezpieczeństwa i elementami tapicerki przednich foteli w tym samym kolorze. Wersja Premium dedykowana jest osobom oczekujących wygodnych rozwiązań; tutaj znajdzie kartę hands free, system kontroli ciśnienia w oponach, elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawienia, podgrzewane przednie fotele z tapicerką skórzaną łączoną ze skórą ekologiczną.
Taki „wystrój wnętrza” bardzo do nas przemawia. |
![]() |
fot. Renault
|
Wyraziste zegary; najważniejszy – obrotomierz z charakterną barwą. |
![]() |
fot. Renault
|
Auto w ruchu wydaje się rozcinać maską strugi powietrza… |
![]() |
fot. Renault
|
Auto dostępne w 7 kolorach nadwozia – w tym w charakterystycznym odcieniu żółtym – zostało wyposażone w silnik benzynowy 2.0 l Turbo o mocy 250 KM i momencie obrotowym 340 Nm. Specjalne wyposażenie RS Dynamic Management (ESP o trzech trybach pracy) i RS Monitor (pokładowy system pomiarowy) ułatwiają sportową jazdę.
Megane RS jest wyposażona w liczne elementy ułatwiające kierowcy unikanie niebezpiecznych sytuacji, dzięki którym wersja hatchback uzyskała maksymalną notę 5 gwiazdek i 37 punktów na 37 możliwych w testach zderzeniowych Euro NCAP.
Cena samochodu w Polsce zaczyna się od 99 900 zł…
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: