
Dacia Sandero traci przekładnię manualną. Wszystko przez oszczędności
Dacia wprowadza zmiany do oferty Sandero, których głównym celem jest ograniczenie kosztów.
Dacia Sandero traci 6-biegową przekładnię manualną. W najnowszym konfiguratorze miejski hatchback występuje już wyłącznie z 5-biegową manualną przekładnią. Zmiany nie dotyczą modelu Sandero Stepway.

Dacia Sandero z 5-biegową przekładnią manualną ma nieco gorsze osiągi w porównaniu z 6-biegowym odpowiednikiem. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w 12,2 sekundy, zamiast 11,6 sekundy. Aby rozpędzić się od 80 do 120 km/h na czwartym biegu potrzeba 3 sekundy więcej niż w wersji z 6-biegową przekładnią.
Dacia Sandero traci przekładnię manualną, ale cena pozostaje bez zmian
Rezygnacja z jednego biegu nie idzie niestety w parze z obniżką cen samochodu. Wzrost kosztów surowców oraz problemy z dostępnością części w ostatnich miesiącach nieustannie wpływają na podwyżki w salonach dealerskich.
Najtańszy wariant Dacii Sandero w wersji wyposażenia Access napędzany jednostką SCe 65 to obecnie wydatek 48 500 złotych. Dacia Sandero w wersji Essential z silnikiem 1.0 Eco-G LPG kosztuje 59 200 złotych.

Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: