Dacia Sandero traci przekładnię manualną. Wszystko przez oszczędności
Dacia wprowadza zmiany do oferty Sandero, których głównym celem jest ograniczenie kosztów.
Dacia Sandero traci 6-biegową przekładnię manualną. W najnowszym konfiguratorze miejski hatchback występuje już wyłącznie z 5-biegową manualną przekładnią. Zmiany nie dotyczą modelu Sandero Stepway.
Dacia Sandero z 5-biegową przekładnią manualną ma nieco gorsze osiągi w porównaniu z 6-biegowym odpowiednikiem. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w 12,2 sekundy, zamiast 11,6 sekundy. Aby rozpędzić się od 80 do 120 km/h na czwartym biegu potrzeba 3 sekundy więcej niż w wersji z 6-biegową przekładnią.
Dacia Sandero traci przekładnię manualną, ale cena pozostaje bez zmian
Rezygnacja z jednego biegu nie idzie niestety w parze z obniżką cen samochodu. Wzrost kosztów surowców oraz problemy z dostępnością części w ostatnich miesiącach nieustannie wpływają na podwyżki w salonach dealerskich.
Najtańszy wariant Dacii Sandero w wersji wyposażenia Access napędzany jednostką SCe 65 to obecnie wydatek 48 500 złotych. Dacia Sandero w wersji Essential z silnikiem 1.0 Eco-G LPG kosztuje 59 200 złotych.
Najnowsze
-
Kupisz auto spalinowe zamiast elektrycznego? Zapłacisz 22 tys. zł. To projekt nowych przepisów
Jak poprawić statystyki sprzedaży samochodów elektrycznych? Zmusić kierowców do ich kupowania. Taki właśnie pomysł niedawno się pojawił i co gorsza, na serio jest rozpatrywany. -
Spektakularny pożar jedynego takiego auta elektrycznego w Polsce – na środku warszawskiego Mokotowa. Trwają utrudnienia w ruchu
-
Chciał ukarać kierowcę Audi na oczach policji. Więcej już nie pojeździ
-
Takich fotoradarów jeszcze w Polsce nie było. Mogą pojawić się w każdym miejscu
-
O krok od budowy nowego odcinka drogi S12. Ułatwi dojazd do granicy
Zostaw komentarz: