
W końcu Cupra oferuje opcję, której bardzo brakowało!
Możemy powiedzieć - nareszcie! Tej pozycji w marce Cupra brakowało od początku. Teraz hiszpańskie modele nabiorą więcej rasowego charakteru.
Choć sam wygląd samochodów Cupra nawiązuje do sportowych korzeni, to jest to tylko jeden z wielu elementów, który podkreśla DNA barcelońskiej marki. Na liście dodatkowych opcji w końcu możemy znaleźć sportowy układ wydechowy Akrapovič, który z pewnością nada bardziej drapieżnego dźwięku.
Cupra oferuje opcjonalny wydech Akrapovič
Sportowy układ wydechowy Akrapovič Evolution Line, dedykowany samochodom marki Cupra, to rozwiązanie wykonane w stu procentach z wysokiej jakości tytanu, w połączeniu z karbonowymi końcówkami.
– W obu przypadkach zastosowano układ wydechowy firmy Akrapovič, które są prawdopodobnie najlepszymi na świecie. Dzięki nim pojazdy Cupra zyskują dwa podwójne, matowo-czarne wydechy, obok których nie sposób przejść obojętnie. Co więcej, zapewniają one jeszcze bardziej sportowe doznania dźwiękowe, co przyjemnie podnosi adrenalinę– przyznaje Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marek Seat i Cupra.
Ile kosztuje sportowy układ wydechowy Akrapovič do Cupry?
Sportowy układ wydechowy Akrapovič Evolution Line jest dostępy tylko w modelach Cupra Formentor VZ oraz Ateca VZ. Do montażu układu wydechowego nie są wymagane żadne dodatkowe modyfikacje samochodu, jest on idealnie dopasowany do wybranych modeli hiszpańskiej marki.
W modelu Cupra Formentor VZ układ Akrapoviča wyceniono na 17 810 zł. W Cuprze Ateca ta opcja kosztuje 17 587 zł.
Dodatkowo, układ wydechowy może zostać opcjonalnie rozbudowany o moduł Sound Kit, który umożliwia sterowanie przepustnicą i regulowanie dźwiękiem wydechu. Podobnie jak wszystkie układy wydechowe firmy Akrapovič, rozwiązanie to reprezentuje najwyższą jakość użytych materiałów i wykonania. Dodatkowo produkt ten posiada certyfikat EC.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Komentarze: