Co łączy Ferrari i Hello Kitty?

Czym jest Ferrari wie każdy, gorzej z wiedzą o Hello Kitty - sympatycznym kotku rodem z dziecięcych gadżetów. Co łączy kotka i supersamochód? Obejrzyjcie same, pewnie przecierając oczy ze zdumienia...

Ferrari Hello Kitty – efekt powala!
fot. Carscoop

Co kierowca, to inny gust. Niektórzy lubują się w Fiatach, inni cenią Skody, są też tacy, którzy nie wsiądą do samochodu, którego cena nie przekroczy magicznego pułapu kilku zer. Obowiązkiem każdego z nas jest natomiast to uszanować – w końcu, o gustach się nie dyskutuje.

Nie krytykujemy zatem opisanych poniżej zabiegów, lecz informujemy, że jeśli Ferrari 360 Modena kojarzyło wam się dotychczas z brzmieniem silnika i sportowym zrywem to lojalnie uprzedzamy – to może się zmienić! Przed wami Ferrari w wersji Hello Kitty – słodkie i niewinne. Ładne?

Spersonalizowany samochód posiada cały pakiet stylistyczny dedykowany różowemu kotkowi. Na samochodzie znajdziemy duże naklejki Hello Kitty, specjalne ramki na tablicach rejestracyjnych, znakowane lusterka boczne i coś co przykuwa naszą największą uwagę – końcówki rur wydechowych w kształcie główek kotka…

Indonezyjskie dzieło ma podobno równie uroczy środek – pokrowce, dywaniki i poduszeczki w serialowe kotki, dyndające figurki na desce rozdzielczej i oczywiście piękne 😉 różowe kolory. Jak to się komponuje z rasową czerwienią Ferrari? Niech każda z nas sobie odpowie…

Jak widać niewiele trzeba by kompletnie zmienić „look” sportowego samochodu na mniej sportowy. Ocena efektu – jak zwykle zależy od gustu! Spytajcie 10-latek – na pewno się im spodoba!

 

Najnowsze

Sprawdź swój samochód u Hyundaia

Hyundai rozpoczyna program World Cup Before Service, w którym zupełnie za darmo fachowcy koreańskiego kmoncernu sprawdzą w naszym samochodzie - niezależnie od marki - wybrane, istotne punkty w samochodzie. Zaczynają od warszawskich centrów handlowych.

W darmowych punktach Hyundaia możesz sprawdzić każdy samochód.
fot. Hyundai

Od pewnego czasu firma wprowadza więc atrakcyjne programy opieki posprzedażowej, które klientom mają dać jasny i czytelny komunikat: jesteśmy dla was!

Pierwszym etapem wprowadzania nowej strategii było wdrożenie na terenie całej Europy programu Triple 5 Care, który oferował 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat assistance i 5 lat bezpłatnego programu dodatkowej kontroli pojazdu. Triple 5 Care objęty został nowy Hyundai ix35 oraz nowy i30. W planach jest jednak więcej…

Choć program gwarancyjny na pewno ucieszy użytkowników lub potencjalnych kupców marki, dużo bardziej innowacyjnym przedsięwzięciem wydaje się być dedykowany Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej program ‘World Cup Before Service’, który w wybranych miastach Europy trwać będzie przez cały okres rozgrywek Mistrzostw FIFA 2010 w RPA.

Pomysł jest dość prosty, ale zarazem niezwykle oryginalny i niepraktykowany przez innych producentów. W specjalnie wytyczonych miejscach wybranych miast (na parkingch centrów handlowych czy stacjach benzynowych) spotkać można stoiska Hyundaia, na których  przedstawiciele koreańskiego producenta z przyjemnością i zupełnie za darmo sprawdzą w naszym samochodzie (niezależnie od marki!) wybrane, istotne punkty w samochodzie. Weryfikacji poddany zostanie m.in. poziom oleju, ciśnienie w oponach czy poziom płynu do mycia szyb (który następnie za darmo zostanie uzupełniony).

Bezpłatnym kontrolom towarzyszyć będą jazdy testowe, prezentacja oferty marki i atrakcyjne upominki.

Na liście miast ‘World Cup Before Service’ znalazła się też Warszawa. Dlatego jeśli macie samochód i chcecie go sprawdzić koniecznie odwieździe któreś ze stoisk:

– Centrum Handlowe M1 Marki (do 21.06)
– Tesco ul. Połczyńska (od 22.06 – 28.06)
– Tesco ul. Górczewska (od 29.06 – 05.07)
– Tesco Al. KEN (od 06.07 – 15.07)

Pamiętajcie, że marka nie ma znaczenia, ale sprawdzając auto pomyślcie chwilę, kto za tą kontrolę płaci i kto dba o klientów. Przecież to czysty marketing i oto w tym chodzi.

Najnowsze

Markowo, stylowo i kobieco – kurtki motocyklowe na lato 2010

Chcesz podkreślić na drodze nie tylko zamiłowanie do marki twojego motocykla ale i to, że jesteś kobietą? Nic prostszego! Przedstawiamy kilka propozycji kurtek motocyklowych na sezon 2010, w bardzo kobiecym stylu, zaprojektowane dla ceniącej trendy w modzie motocyklistki.  

Jak powszechnie wiadomo kobiety bywają bardziej emocjonalne od meżczyzn. Przywiązujemy się do pewnych rzeczy, produktów, marek i często pragniemy zamanifestować to całemu światu. Oczywiście z kobiecym wdziękiem. Kurtka motocyklowa dla kobiety to do niedawna było nielada wyzwanie dla kupującej, teraz możemy przebierać wśród oferty wielu producentów. Przedstawiamy propozycje na damskie kurtki motocyklowe wykonane z tworzyw tekstylnych.

 

Hella Gixxer Girl by ICON

Co na sercu to i w duszy. A na sercu znak Suzuki GSXR, który na pewno podkreśla lojalność do japońskiej marki, ale też to, że stawiasz na jakość. Kurtka Hella Gixxer Girl sprawia, że dzięki kolorystyce (trzy warianty: bialy, czarny oraz niebieski) dobranej do poszczególnych lakierów motocykla, stworzycie ze swoją maszyną zgrany duet. Wbudowane protektory CE na łokciach i barkach, podwójna, piankowa warstwa chroniąca plecy (backpad) oraz wykonanie z wytrzymałego materiału tekstylnego zapewni ochronę nie tylko „plecaczkowi”, ale prawdziwej motocyklistce, czyli kobiecie – kierowcy, dla której ten produkt jest polecany. Dodatkowymi atutami sa: wypinana podpinka i system regulacji zamka. Polecamy zwłaszcza biały, bardzo widoczny na drodze kolor, choć należy liczyć się z szybkim zabrudzeniem przedniej części kurtki. Wyjątkowo dobrze komponuje się z naked bike’ami i ścigaczami. 

                                                                                    
Cena: 850 złotych. Wiecej info o tej kurtce znajdziesz TU

Colorblocked by Harley Davidson

Wiosna i lato zawsze kojarzone są ze świeżością, powiewem nowych ideii, ale też (i przede wszystkim) z nasyconymi kolorami. Harley Davidson to marka, która nie tylko potrafi nas zaskoczyć nowymi rozwiazaniami technicznymi, ale też pomysłami na ubrania (w ofercie mają także np. stringi). Kreatorzy mody Harleya szczególnie lubią podkreślać kobiece sylwetki. Oto funkcjonalna kurtka Colorblocked z kolekcji H-D 2010. Jest wykonana z wodoodpornego nylonu i przyozdobiona gustownym haftem oraz zabawną, rzucającą się w oczy grafiką. Kurtka posiada protektory CE, szwy podkeślające sylwetkę oraz cztery otwory wentylacyjne zapinane na suwak. Kurtka Colorblocked by Harley Davidson świetnie będzie prezentować się w konfiguracji z chopperami, cruiserami oraz oczywiście motocyklami z oferty HD. 

Cena: 500 złotych. Więcej info znajdziesz TU 

Yamaha Luv by Joe Rocket

Yamaha rownież nie zapomniała o płci pięknej. Ta kobieca stylizacja wykreowana przez firmę Joe Rocket, powinna przypaść do gustu wielu paniom, nie tylko miłośniczkom japońskiej marki. Kurtka Yamaha Luv wykonana jest z tekstylnego materiału i dostępna jest w az czterech wariantach kolorystycznych: czarny, rozowy, czerwony i niebieski. Posiada protektory CE na łokciach, barkach oraz opcjonalnie na plecach, oraz wypinaną podpinkę. Wentylacja Flow umożliwia dowolną regulację przepływu powietrza, a odblaskowe szwy dodatkową widoczność na drodze. Nam przypadła do gustu zwłaszcza kurtka w kolorze czarnym, z delikatnymi ornamentami, choć podczas upalnych dni jej barwa może sprawić, że będzie mocno przyciągać promienie słoneczne.

 

 Cena: 700 złotych. Więcej info znajdziesz TU

 

Honda Luxor by Joe Rocket

A oto kolejny Joe Rocket. Firma postanowiła postawić na płeć piękną, a my im bardzo kibicujemy! Projektuje naprawdę wyszukane wzory na kurtke, z ciekawymi zdobieniami, każda dedykowana do określonego rodzaju motocykla. Tym razem to coś dla pań, które lubią jeździć na bardzo poważnych motocyklach tj. Honda Goldwing. Kurtka Luxor wykonana jest z materialu tekstylnego i jak jej poprzedniczka posiada wypinaną podpinkę, wentylację typu Flow, protektory CE na łokciach, barkach oraz opcjonalnie na plecach. Podkreślenie zgrabnej, kobiecej sylwetki na tej monstrualnej maszynie zapewni regulowany pas. Kurtka dostepna jest w trzech wariantach kolorystycznych: czarny, rozowy oraz bialy. 

 

 Cena: 600 złotych. Więcej info TU

 

Kawasaki Jet- Z by Joe Rocket

Czyżby znów Joe Rocket? Oczywiście! Tym razem w odsłonie Kawasaki. Trendy na obecny sezon to przede wszystkim kwieciste zdobienia i kobiece ornamenty. Oto kurtka Jet-Z, która idealnie podkreśli fakt, kto siedzi za kierownicą. Wykonana jest z tekstylnego materialu, ma protektory CE na łokciach i barkach. Kurtka ma też wentylację typu Flow, regulację w talii, wypinaną podpinkę oraz odblaskowe szwy. Jest dostepna w dwóch wariantach kolorystycznych: czarny oraz rozowy. Idealnie sparwdzi się na motocyklach typu enduro, sportowo-turystycznych i turystycznych.

 

Cena: 680 złotych. Info o tej kurtce znajdziesz TU

Najnowsze

Skoda z kobietami dla kobiet

Kobiecy aspekt motoryzacji! Skoda, aby dowiedzieć się więcej na ten temat przeprowadziła badania, które mają ułatwić najpierw pracę designerom a potem żywot Paniom, które spędzają coraz więcej czasu w czterech kółkach.

Dyskusje na temat naszych potrzeb
fot. Skoda

Nie wiem czy producenci samochodów organizują prezentacje przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn, ale Skoda przygotowała imprezę dziennikarską skierowaną do kobiet. Należąca do grupy Volkswagen czeska marka – tak świetnie radząca sobie dziś na polskim i nie tylko rynku – postanowiła popracować nad „kobiecym aspektem motoryzacji”. Skoda Lifestyle Event odbył się w Pradze w dniach
9 – 11 czerwca br. Całodniowy program zbudowany został wokół zagadnienia udziału kobiet w podejmowaniu decyzji kupna samochodu, sposobu, w jaki kobiety wpływają na te decyzje, czego oczekują od samochodu oraz jakich pojazdów potrzebują.

Do naszej dyspozycji oddano samochody Fabia i Roomster – świeżo po face liftingu, którymi przemieszczałyśmy się w przepięknych okolicach Pragi. Trzeba przyznać, że jeśli myślimy o „damskim”, niezbyt wielkim, dość zwrotnym i sprawnie poruszającym się

Już za kierownicą…
fot. Skoda

samochodziku  – jeśli nie ma korków – to Fabia może z pewnością spełniać nasze oczekiwania.  Nie na darmo zresztą właśnie jej producent otrzymał tytuł Najlepszego Producenta Samochodowego w plebiscycie Which? Awards. Nie byle jaka zresztą to nagroda, bo przyznawana na podstawie wyników szczegółowych ankiet przeprowadzonych wśród właścicieli samochodów. Uzasadnienie wygranej Skody było krótkie i treściwe – Skoda, to marka motoryzacyjna, która idealnie wpisuje się w potrzeby naszych czasów: oczekujemy coraz więcej, ale chcemy płacić za to jak najmniej. Coś w tym z pewnością jest. Takie podejście konsumentów podyktowane jest także coraz szerszą ofertą producentów nie zawsze jednak idącą w parze z jakością. Skoda oferuje jednak duży wybór samochodów, dostępnych w rozsądnych cenach.

Nauka o kolorach
fot. Skoda

Miałyśmy także możliwość zaznajomienia się z pracą niektórych projektantów – jednym z działów zarządzają kobiety –  odpowiedzialnych za dobór barw, materiałów i wzorów, w jakich powstają nowe samochody. Okazuje się, że nasz ulubiony kolor wcale nie musi dobrze wyglądać na karoserii Roomstera czy Yetti, ale za to świetnie będzie się prezentować na Fabii. Trzeba także brać pod uwagę, że niektóre z barw są bardziej „brudzące” a inne mniej. To samo dotyczy wnętrza naszego wymarzonego czterokołowca. Szczególnie, jeśli wozimy autem codziennie małe dzieci lepiej byłoby przecież pomyśleć o soczkach, lodach i czekoladzie, które spożywane podczas podróży spowodują pojawienie się „dodatkowych deseni” na tapicerce. Rozmowy z projektantem wnętrz samochodowych na temat tego, co potrzebne jest nam kobietom w samochodzie – specjalne miejsce na torebkę, dodatkowe schowki czy umocowania dla siatek w bagażniku – trwały kilka godzin. Może niektóre z tych pomysłów pojawią się w przyszłości w samochodach Skody.

Nasz Roomster…
fot. Skoda

Mogłyśmy także bezkarnie wykorzystać naszą inwencję twórczą i okleić samochody w wybrane wzorki. Ewidentnie w tym momencie ujawniły się cechy charakterów uczestniczek imprezy i na karoseriach aut pojawiły się esy-floresy, elementy kwiatowe, makijaże i coś na kształt piorunów czy znaków Zorro… Nasz powrót tak różnorodnie udekorowanymi – jedynymi w swoim rodzaju – samochodami do Pragi budził szczere zainteresowanie innych użytkowników dróg. Nie jestem przekonana, czy nasze sugestie upiększania aut wpłyną w jakiś decydujący sposób na kierunek dalszej pracy designerów, a nawet skłonna jestem stwierdzić, że chyba nie bardzo mogą się oni oprzeć na naszych projektach, szczególnie, że wieczorem zostałyśmy zaproszone na pokaz mody jednej z czeskich projektantek, co pewnie miało nam pokazać jak wygląda prawdziwy i pożądany efekt pracy projektanta…. Miejmy jednak nadzieję, że odpowiedzi uzyskane na pytanie „czego kobiety oczekują od samochodu” przetworzone zostaną w użyteczne, estetyczne, a może nawet zaskakujące rozwiązania w nowych modelach Skody.

Tak czy owak, wygląda na to, że Skoda na serio zajęła się tematem. To także dowód, że my, Drogie Panie, mamy coraz większy, a nawet decydujący wpływ na to, jak samochody przyszłości będą wyglądać, i że warto właśnie do kobiet kierować ofertę motoryzacyjną.

Najnowsze

Konkurs – rymowanka o bezpieczeństwie

Na blogu Woosha - wirtualnego nauczyciela programu edukacyjnego „Bezpieczeństwo dla wszystkich" Renault - rozpoczął się konkurs polegający na wymyśleniu krótkiej rymowanki o bezpieczeństwie w ruchu drogowym.

Jedna z tapet jubileuszowych programu Bezpieczeństwo dla wszystkich.
fot. Renault

Rymowanka może mieć maksymalnie osiem wersów i musi dotyczyć najważniejszych zasad  bezpieczeństwa ruchu drogowego. Rymowankę należy wysłać za pośrednictwem bloga Woosha, umieszczonego na stronie internetowej programu „Bezpieczeństwo dla wszystkich” Renault http://bezpieczenstwo.renault.pl. W konkursie, który zakończy się 28 czerwca można wygrać atrakcyjne i bezpieczne nagrody – kask i rękawiczki rowerowe, akcesoria do jazdy na rolkach oraz plecak z zestawem odblasków. Szczegóły na stronie http://bezpieczenstwo.renault.pl

Konkurs „Rymowanka o bezpieczeństwie” jest organizowany w ramach jubileuszu 10-lecia programu „Bezpieczeństwo dla wszystkich” Renault. Z tej okazji na stronie internetowej programu przygotowano wiele atrakcji, takich jak m.in.: jubileuszowe tapety, wygaszacze ekranu, plan lekcji oraz interaktywny Blog Woosha. Jedną z jubileuszowych inicjatyw jest także profil maskotki Woosha oraz programu edukacyjnego założony na portalu społecznościowym Grono.net http://grono.net/bezpieczenstwo-renault/.

Najnowsze