Ciężarówka z łodzią utknęła na przejeździe. Po chwili przyjechał pociąg

Ciężarówka z łodzią utknęła na przejeździe. Po chwili przyjechał pociąg

03 maja 2020
1
25
Przejazdy kolejowe to jedne z najbardziej niebezpiecznych miejsc na drogach. To także miejsca, gdzie czasami okazuje się, że strach przed zarysowaniem lakieru okazuje się silniejszy przed strachem o własne życie.

Tym razem głównym bohaterem jest kierowca ciągnika siodłowego, który transportował łódź na naczepie. Z opisu możemy dowiedzieć się, że pojazd utknął na przejeździe. Co wydaje się mało prawdopodobne, ponieważ teren w tym miejscu jest równy, a tory zrównano z asfaltem. Macie jakiś pomysł co mogłoby spowodować, że zestaw „utknął” w tym miejscu?

Zablokowała autem przejazd kolejowy. Jak do tego doszło?

W naszej ocenie powodem „utknięcia” były opadające rogatki. Historia zna wiele przypadków kierowców, którzy woleli narazić własne życie, byle tylko nie wyłamać barier. W dalszej części nagrania nie ma zaskoczenia - pociąg nadjeżdża i rozbija łódź oraz naczepę w drobny mak. Na szczęście w zderzeniu nikt nie ucierpiał.

Chciał zawrócić na przejeździe kolejowym. Utknął, a potem przyjechał pociąg

Przy okazji przypominamy: lepiej zarysować lakier wyłamując rogatki, niż zginąć. Rogatki zwykle można wyłamać gołymi rękami. Auto, które stoi na torach i nie chce zapalić, może przejechać parę metrów na rozruszniku (wrzucamy jedynkę, puszczamy sprzęgło i przekręcamy kluczyk, trzymając go do zjechania z torów). Na przejazdach kolejowych znajdują się też naklejki z numerem telefonu oraz numerem przejazdu. W ten sposób można szybko powiadomić o sytuacji kolej, która ostrzeże wszystkich zbliżających się maszynistów o niebezpieczeństwie.

Komentarze

Haha
03 maja 2020 14:06
Taki kierowca to skarb
Kaja
03 maja 2020 19:21
Inne źródła podają że przejazd nie jest idealnie równy a pojazd utknąl gdyz zaczepił elementem podwozia onszyny w taki sposób ze nie dało się pojechac ani donprzodu ani do tyłu. Rogatki opadły na już zakleszczony pojazd.
Kriss > Kaja
14 maja 2020 00:24
Dokladnie. Widac to na innych nagraniach ze naczepa wisi na wybrzuszeniu drogi. Jest na YT filmik z kamery z domu gdzie dokladnie to widac
Moron
03 maja 2020 19:49
Idiot
Silver
03 maja 2020 21:18
Kiero zawadził o tory, wiem od naocznych świadków. Dlaczego nie uniósł lawety aby się uwolnić pojęcia nie miał. Chyba poprostu spanikował.
PabloPL
03 maja 2020 22:55
Ale to widać na nagraniu że naczepa jest dużo niżej od konia. Musiał utknąć!Sam jeżdżę megą i czasem się zdarzy o coś zachaczyć podporami od naczepy. Takie drogi.
Trucker
03 maja 2020 23:34
Pan redaktor nie zna specyfiki nowych sam ciężarowych które mają najczęściej automatyczne skrzynie biegów a z manualna skrzynia biegów mają zabezpieczenie jak auto jest na biegu to rozrusznik nie reaguje tak że panie redaktorze proszę się doszkolić zanim pan zacznie głupoty pisać. To nie jest samochód osobowy.
Bysior5066
04 maja 2020 01:23
A czy to widać że to nie u nas przejazd??? U nas 2 światła na przejeździe kolejowym i tak kierowca nie widziałem!!!!
1955
04 maja 2020 04:33
Debile
K
04 maja 2020 05:54
W nowych autach nie da się przejechać na rozruszniku. Żeby uruchomić silnik należy wcisnąć sprzęgło .
Balwan
04 maja 2020 07:08
Co za durnoty. Na Norweskim serwisie czytałem, że właśnie pojazd utknął, a rogatki opuściły się później.
Druga sprawa. Większość ciężarówek ma automatyczną skrzynie biegów. Spróbuj panie pseudo dziennikarzu ruszyć automatem na rozruszniku. W tym internecie tyle bzdur, że pandemia musi wybić jeszcze dużo ludzi.
Stanisław
04 maja 2020 08:38
Stara zasada kierowcy. Nie zmieniamy biegów na przejeździe kolejowym. Jeżeli jedziesz automatem zmnien na manual
Stanisław > Stanisław
04 maja 2020 08:40
Przepraszam za błąd. Zmień na tryb manualny
Jw > Stanisław
08 maja 2020 21:41
Co Ty pitolisz ?
Człowiek
04 maja 2020 08:49
Czasem mnie zastanawia dlaczego nie dzwonią na numer alarmowo?
Krzysztof
04 maja 2020 08:58
Z tym wątkiem z włączeniem jedynki oraz rozrusznikiem to nieprawda żadna ciężarówka nie ma takiej opcji gdyż w momencie wliczonego biegu rozrusznik nie funkcjonuje
Seba
04 maja 2020 12:03
Problemem było zawiśnięcie naczepy. A to działo się w Norwegi.
Pawel
04 maja 2020 16:43
Po co piszesz? "sensacji szukasz.
Pozdrawiam l
Tirowiec
04 maja 2020 16:51
Nawet jak utknie na szynach to ma poduszki by go podnieść. Huj ze szlabanem. Szlaban warty parę setek a straty na parę baniek
Kierowca
04 maja 2020 18:34
Jest to specjalna naczepa do przewożenia gabarytów tzw. low deck. Niski prześwit takiego zestawu sprawia, że można się powiesić nawet na krawężniku. Oczywiście drogi w Polsce słabo oznakowane.
Henryk
04 maja 2020 23:25
Coś nie działa kierowcy na kursie prawa jazdy powinni być nauczenie że w takiej sytuacji jedziemy rogatki to nie mur .
Max
05 maja 2020 14:57
Ten bezmózg który kierował ciężarówką powinien zostać obciążony całością kosztów. Większego idioty ze świecą szukać.
Cichy
05 maja 2020 17:39
Przed każdym przejazdem kolejowym powinien być znak stop
Mario
08 maja 2020 21:22
To jest twarda lokomotywa ani sladu
Anty
08 maja 2020 21:24
Na rozruszniku ciezarowka hehe kto to pisze