Chevrolety Captiva i Trax zadebiutują w Genewie
Chevrolet ma ponad 75-letnie doświadczenie w projektowaniu SUV-ów – od wprowadzenia na rynek w 1935 roku modelu Suburban. Podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie marka zaprezentuje po raz pierwszy w Europie przeprojektowaną wersję SUV-a Captiva.
Nowy projekt Captivy obejmuje kilka zmian w przedniej oraz tylnej części samochodu, takich jak nowe tylne światła LED, chromowane, kwadratowe końcówki układu wydechowego oraz zmieniony tylny zderzak. Z przodu wyróżniają się takie elementy jak obniżony zderzak, nowa kratka osłony chłodnicy oraz zmienione lampy przeciwmgielne. Odświeżony wygląd nowej Captivy dodatkowo podkreślają nowe, 18-calowe obręcze aluminiowe.
Chevrolet Captiva |
![]() |
fot. Chevrolet
|
Wszystkie Captivy w wyższych wersjach będą standardowo wyposażone w bezkluczykowy system otwierania oraz uruchamiania samochodu. W wybranych wersjach dostępne będą także dodatkowe elementy wyposażenia jak dwustrefowa klimatyzacja, pakiet oświetlenia wnętrza oraz podgrzewane tylne siedzenia.
Chevrolet Trax |
![]() |
fot. Chevrolet |
Nowa Captiva będzie typowym SUV-em rodzinnym. Jeśli zaś chodzi o segment małych SUV-ów, Chevrolet na wiosnę wprowadzi model Trax, dostępny w wersji z napędem na przednią oś oraz na wszystkie koła. W Polsce sprzedaż rozpocznie się na początku lata. Linia silników obejmuje turbodoładowaną jednostkę benzynową o mocy 140 KM (103 kW) i pojemności 1,4 l, silnik benzynowy o pojemności 1,6 l oraz silnik wysokoprężny o mocy 130 KM (96 kW) i pojemności 1,7 l. Wszystkie wersje z manualną skrzynią biegów wyposażone będą w technologię Start/Stop.
Chevrolet Trax w bogatszych wersjach wyposażeniowych będzie standardowo oferowany z technologią Chevrolet MyLink, która pozwala wyświetlać zawartość smartfona nasiedmiocalowym, kolorowym wyświetlaczu dotykowym. Chevrolet MyLink będzie umożliwiał również korzystanie z nawigacji poprzez specjalną aplikację na smartfona o nazwie BringGo, a także korzystanie z internetowego radia TuneIn.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: