
Cara Delevingne wzięła udział w premierze nowego Volkswagen T-Cross
Za kilka miesięcy zadebiutuje na polskim rynku najmniejszy w gamie marki Volkswagen, nowy SUV o nazwie T-Cross. Wczoraj odbyła się jego uroczysta, światowa premiera, w której udział wzięła jedna z najbardziej popularnych influencerek - Cara Delevingne.
„I am more than one thing” – to hasło towarzyszy wprowadzeniu na rynek T-Crossa. Słowo „more” mamy rozumieć dosłownie. Producent uważa, że to auto oferuje swojemu właścicielowi więcej niż inne samochody tej klasy, przy czym nie będzie więcej kosztować. Ceny na polskim rynku poznamy dopiero pod koniec listopada.
Produkowany w hiszpańskiej Navarze T-cross mierzy niewiele ponad 4 metry – powstaje na tej samej platformie konstrukcyjnej, co Volkswagen Polo. Jest krótszy od T-roca, ale jednocześnie ma stosunkowo szeroki rozstaw osi, nieco ponad 2,5 metra, a to może przekładać się na przestronność wnętrza.
„More” to także więcej zajęć, zainteresowań czy zawodów niż tylko jedno. Być może właśnie dlatego Volkswagen zaprosił Carę Delevingne (26 lat) – brytyjską modelkę, aktorkę, piosenkarkę i instagramową influencerkę (ponad 40 milionów followersów) do udziału w debiucie T-crossa. Zarówno Cara, jak i T-cross idealnie pasują do przewodniego hasła, promującego najmniejszego SUVa Volkswagena.
Podczas debiutu auta w Amsterdamie, po krótkiej rozmowie przedstawiciela marki Volkswagen z Carą Delevingne na temat wyglądu, bezpieczeństwa i przeznaczenia tego samochodu, zaproponowano celebrytce przejażdżkę. Mimo, że konferansjer zmierzał już w stronę zajęcia miejsca za kierownicą, Cara zaprotestowała i zamienili się rolami. Niestety coś poszło nie tak i Cara miała problem z ruszeniem z miejsca. Na szczęście ostatecznie udało im się zjechac ze sceny.
Jesli chcesz zobaczyć te uroczystość z udziałem Cary Delevingne kliknij tu.
Najnowsze
-
Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak wygrywają Rajd Safari w kategorii WRC 2!
Fenomenalny triumf Kajetanowicza i Szczepaniaka na Safari - wywalczyli dziewiąte miejsce w klasyfikacji generalnej zawodów! Przed Polakami uplasowały się tylko załogi jadące dużo mocniejszymi samochodami klasy Rally1. -
Renault Megane E-Tech Elektryczne – test systemu OpenR Link opartego na 3 hitach Google
-
Honda CB650R Neo Sport Cafe – test, opinia, dane techniczne. Ratunek na rosnące ceny paliw?
-
Renault Megane E-Tech elektryczne – test długodystansowy, opinia, zasięg. Najlepszy elektryk na rynku?
-
Jazda rowerem obok siebie? Wielu rowerzystów źle rozumie przepisy z 2022 roku
Zostaw komentarz: