Cadillac Lyriq i Timothée Chalamet w krótkiej kontynuacji „Edwarda Nożycorękiego”. Zobaczcie „ScissorHandsFree”!
Zobaczcie, jak elektryczny Cadillac Lyriq pomaga synowi Edwarda Nożycorękiego.
„ScissorHandsFree” to reklama przygotowana przez General Motors z okazji Super Bowl. Jak powszechnie wiadomo, Super Bowl to nie tylko mecz footballowy i zacięta walka na boisku. To też „rywalizacja” wśród reklamodawców, w której koncerny samochodowe są bardzo istotnym graczem.
Timothée Chalamet wciela się w postać Edgara, syna Edwarda Nożycorękiego, a Winona Ryder ponownie wciela się w rolę Kim Boggs. W głównej roli występuje jednak Cadillac Lyriq, który daje Edgarowi nowoczesną, pomocną dłoń.
https://www.youtube.com/watch?v=0KAlqthD6Gc
„ScissorHandsFree” to druga reklama powstała z okazji Super Bowl, w której występuje Cadillac Lyriq. Wcześniej General Motors opublikowało reklamę zatytułowaną „No Way, Norway”, której celem jest wzbudzenie zainteresowania Amerykanów samochodami elektrycznymi.
Przeczytaj też: Elektryzującą reklama General Motors z okazji Super Bowl. W roli głównej Will Ferrell i samochody elektryczne!
Najnowsze
-
Kupisz auto spalinowe zamiast elektrycznego? Zapłacisz 22 tys. zł. To projekt nowych przepisów
Jak poprawić statystyki sprzedaży samochodów elektrycznych? Zmusić kierowców do ich kupowania. Taki właśnie pomysł niedawno się pojawił i co gorsza, na serio jest rozpatrywany. -
Spektakularny pożar jedynego takiego auta elektrycznego w Polsce – na środku warszawskiego Mokotowa. Trwają utrudnienia w ruchu
-
Chciał ukarać kierowcę Audi na oczach policji. Więcej już nie pojeździ
-
Takich fotoradarów jeszcze w Polsce nie było. Mogą pojawić się w każdym miejscu
-
O krok od budowy nowego odcinka drogi S12. Ułatwi dojazd do granicy
Zostaw komentarz: