Burcu i Cicek startują w Middle East Rally Championship!
Burcu Cetinkaya i Cicek Güney ferii zimowych nie miały i czynnie przygotowywały się do sezonu 2012, by w styczniu rozpocząć serię startów w MERC - FIA Middle East Rally Championship. W pierwszej rundzie wystartowały Lancerem Evo X i zajęły czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej!
![]() |
| fot. www.burcucetinkaya.com |
![]() |
| fot. www.burcucetinkaya.com |
Przygotowując się do sezonu 2012 zawodniczki wystartowały w grudniu w Dubai International Rally.
– Miałam ochotę wystartować w Rajdzie Dubaju, bo ja naprawdę kocham wschód. Chcę walczyć na Bliskim Wschodzie w 2012 roku o mistrzostwo, więc ten rajd to dopiero początek. Nie wiem wiele o Dubaju – jestem tu pierwszy raz, ale widzę, że to bardzo piękne i czyste miejsce. Czuje się, jakbym była w kosmosie, ta architektura i konstrukcje – są znane na całym świecie. Jestem bardzo podekscytowana, a też słyszałam, że jest tu wiele dobrych sklepów, ale pewnie nie będziemy miały czasu na zakupy – mówiła żartobliwie Burcu, która rajd ukończyła na miejscu piątym.
Potem Güney miała chwilową przerwę w startach, spowodowaną jej miłością do innego sportu. Pilotka Burcu jest bowiem reprezentantką Turcji w snowboardzie i 9-krotną mistrzynią w tej dyscyplinie! Na prawym fotelu w styczniowym Qatar Rally zastąpił ją więc Nehir Yılmaz. Trening Burcu przed MERC był bardzo udany, bo załoga Lancera Evo X zajęła świetną, drugą lokatę!
![]() |
| fot. www.burcucetinkaya.com |
![]() |
| fot. www.burcucetinkaya.com |
Pierwsza eliminacja mistrzostw Bliskiego Wschodu 2012 – Qatar International Rally, odbyła się w dniach 27-28 stycznia. Po pierwszym dniu rajdu Burcu i Cicek zajmowały trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej, niestety na koniec rajdu spadły na czwarte, ale to i tak najlepszy wynik osiągnięty przez kobietę w tych mistrzostwach.
Dziewczyny otrzymały gorący doping ze strony kibiców, którzy okrzykami i flagami motywowali zawodniczki do walki.
![]() |
| fot. www.burcucetinkaya.com |
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.





Zostaw komentarz: