Brabus udoskonala nową Klasę S. Co zrobił lepiej od Mercedesa?
Mocniejszy, bardziej dynamiczny, bardziej indywidualny i jeszcze bardziej ekskluzywny. Brabus udoskonalił nowego Mercedesa Klasy S.
Od czego zaczęto proces udoskonalania nowej Klasy S? Oczywiście od poprawy wydajności. Brabus opracował ulepszenie wydajności dla sześciocylindrowego silnika benzynowego w S 500 4MATIC. Moduł plug-and-play Brabus B50 – 500 PowerXtra jest zintegrowany z elektroniką pojazdu i podnosi moc auta do 500 KM oraz zwiększa moment obrotowy do 590 Nm. Jest to zasługa specjalnego mapowania wtrysku i zapłonu, a także umiarkowanie zwiększonego ciśnienia doładowania.
Modyfikacje skracają czas sprintu czterodrzwiowego samochodu do 0 do 100 km/h do zaledwie 4,7 sekundy. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h.
Przeczytaj też: Poważna wpadka Mercedesa – nowa klasa S ma niebezpieczną wadę fabryczną!
Właścicielom nowej Klasy S Brabus oferuje równie przyjemny dla oka, sportowy i elegancki zestaw poprawiający aerodynamikę.
Przedni spojler zapewnia wizualne ulepszenie produkcyjnej przedniej deski rozdzielczej, jednocześnie zmniejszając siłę nośną przedniej osi do bagażnika. Okolice bocznych wlotów powietrza w przednim zderzaku nadają mu jeszcze bardziej dynamicznego charakteru. Zintegrowane boczne znaczniki LED sprawiają, że wygląd udoskonalonej Klasy S wyróżnia się na tle projektu produkcyjnego.
Całość dopełniają felgi aluminiowe Brabus Monoblock o średnicy 19, 20, a nawet 21 cali, wszystkie dostosowane do nowej Klasy S.
Luksus i indywidualność w najczystszej postaci dominują we wnętrzu. Zakres opcji nowej Klasy S obejmuje ośmioczęściowy zestaw listew ochronnych z logo Brabus, które opcjonalnie świecą na biało lub zmieniają kolory w synchronizacji z oświetleniem otoczenia oraz ekskluzywne wykończenie wnętrza dostosowane do życzeń klienta. W tym celu przygotowano opcjonalne zestawy wykończeniowe Brabus Signature Carbon, które zostały opracowane wyłącznie dla nowej Klasy S.
Przeczytaj też: Nowy Mercedes-Benz Klasy S – luksus w zupełnie nowej odsłonie
Najnowsze
-
To koniec darmowych autostrad w Polsce? Rząd może nie mieć wyjścia
Chociaż obecna koalicja rządząca nie zamierzała realizować obietnic PiS w sprawie szybkiego zniesienia opłat na wszystkich polskich autostradach, docelowo wszystkie miały być bezpłatne. Miały, ale nie wiadomo czy będą, ponieważ rządu może być nie stać na utrzymywanie ich z budżetu państwa. -
Za mały budżet i unieważniony przetarg – budowa nowego odcinka S17 wreszcie (chyba) może się zacząć
-
Motocyklowe zabezpieczenia antykradzieżowe – przegląd rozwiązań na sezon 2024
-
Kierująca „nie zachowała ostrożności” nielegalnie zawracając prosto pod koła busa
-
Rząd dopłaci do zakupu używanych samochodów. Na stole 1,6 mld zł
Zostaw komentarz: