
BMW M5 E39 po tuningu ma 600 KM. Zobacz, jak szybko pojedzie po niemieckiej autostradzie!
BMW M5 E39 to samochód, który doceni każdy fan motoryzacji. Jednostka napędowa, którą znajdziemy pod maską tego auta to jeden z najtrwalszych silników montowanych w BMW spod znaku M. Motor ten nie boi się jednak tuningu.
Wersja seryjna BMW M5 E39 ma wolnossący silnik V8 o pojemności 4,9 l i mocy 400 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi natomiast 500 Nm. Dzięki temu, auto przyspiesza do „setki” w zaledwie 5,3 sekundy, a prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h. Samochód ma napęd na tylną oś oraz manualną skrzynię biegów.
Po tuningu, moc jednostki napędowej wzrosła do 600 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi teraz 700 Nm. W ile rozpędza się od 0 do 100 km/h nie wiemy, ale wiadomo, że prędkość maksymalna BMW wzrosła do 300 km/h.
Zobaczcie, jak BMW M5 E39 radzi sobie na niemieckiej autostradzie!
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: