BMW M4 GT3 zadebiutowało w Dingolfing. Od sezonu 2022 zastąpi BMW M6 GT3 na torze

BMW M4 GT3 przeszło wszystkie dotychczasowe etapy rozwoju zgodnie z planem i już w przyszłym tygodniu odbędzie pierwsze jazdy testowe w Miramas (Francja).

W ubiegłą sobotę o godzinie 9.40 Augusto Farfus po raz pierwszy wyjechał z garażu za kierownicą BMW M4 GT3 i przeprowadził pierwsze ważne testy funkcjonalne. Inżynierowie BMW Motorsport poświęcili cały dzień na przetestowanie nowego pojazdu GT, który od sezonu 2022 zastąpi BMW M6 GT3. Już w przyszłym tygodniu odbędą się pierwsze jazdy testowe na torze centrum testowego grupy BMW w Miramas w południowej Francji.

BMW M4 GT3 zadebiutowało w Dingolfing. Od sezonu 2022 zastąpi BMW M6 GT3 na torze

To zawsze emocjonujący moment, kiedy nowo zaprojektowany samochód wyścigowy BMW po raz pierwszy wyjeżdża na tor – powiedział Marquardt. – Tym razem jestem jednak wyjątkowo dumny, ponieważ jest to niezwykle imponujące, że w bardzo trudnych warunkach ostatnich kilku miesięcy udało się nam zrealizować nasz program rozwoju zgodnie z planem przy jednoczesnym przestrzeganiu surowych przepisów bezpieczeństwa i higieny BMW Group podczas pandemii COVID-19 oraz dotrzymać ustalonego na samym wstępie terminu premiery BMW M4 GT3. Dziękuję wszystkim, którzy z pełnym zaangażowaniem i ogromną pasją zmierzyli się z niezwykłymi wyzwaniami minionych miesięcy i brawurowo je pokonali. Dzięki bardzo bliskiej i intensywnej współpracy z naszymi kolegami z BMW M GmbH byliśmy w stanie zaprojektować samochód wyścigowy w oparciu o nową wersję seryjną BMW M4, który ma wszelkie zadatki ku temu, aby jako nowa ikona wyścigów GT móc kontynuować udaną historię BMW Motorsport.

BMW M4 GT3 powinien ukończyć swoje pierwsze wyścigi testowe w 2021 roku i od sezonu 2022 rywalizować w wyścigach GT o zwycięstwa jako nowa ikona BMW. Do tego czasu inżynierowie BMW Motorsport i kierowcy fabryczni BMW nadal mają wiele do zrobienia w zakresie rozwoju i testów.

BMW M4 GT3 zadebiutowało w Dingolfing. Od sezonu 2022 zastąpi BMW M6 GT3 na torze

Silnik o mocy ponad 500 KM był testowany od lutego na stanowisku testowym w Monachium (Niemcy), a od połowy roku przeprowadzano pierwsze testy w tunelu aerodynamicznym BMW Group, używając modelu pojazdu w 60-procentowej skali. Na początku 2020 roku w zakładzie grupy BMW w Regensburgu (Niemcy) wyprodukowano pierwszą karoserię testową BMW M4 GT3. Następnie w ciągu około sześciu tygodni w warsztacie BMW Motorsport zmontowano pojazd testowy zaprezentowany podczas debiutu.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze