
BMW M świętuje 50 lat. M3 i M4 w edycji 50 Jahre są spektakularne
BMW M GmbH to firma, której nie trzeba specjalnie przedstawiać. Sportowa dywizja bawarskiej marki obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. Z tej okazji BMW zaprezentowało modele M3 i M4 w wydaniu 50 Jahre wyróżniającym się szeregiem bardzo atrakcyjnych detali.
BMW M3 50 Jahre Edition M
BMW M3 w wydaniu 50 Jahre powstało w oparciu o topową odmianę M3 Competition. Samochód wyróżniają kute felgi Style 826M wykończone lekko matową szarością, kontrastującą z zaciskami hamulców, które mogą być czerwone, niebieskie lub czarne. Jeśli zdecydujemy się na opcjonalny pakiet M Carbon, to dostaniemy ceramiczny zestaw ze złotymi zaciskami.
Wzrok przykuwają także elementy aerodynamiczne: przedni splitter oraz tylny spojler, oba wykonane z włókna węglowego. Z włókna węglowego są również dach i elementy dyfuzora, w które wkomponowano tytanowe końcówki wydechu.
BMW M3 50 Jahre Edition M dostępne jest w całej palecie historycznych kolorów nadwozia: Cinnabar Red z modelu E30, Techno Violet z E36, Deep Interlagos Blue z E46, Fire Orange III z E92 i Limerock Grey z F30.
Wyjątkowy charakter edycji specjalnej podkreślają oznaczenia 50 Jahre i specjalne logo BMW M – identyczne z tym stosowanym 50 lat temu. Dodatkowo w kabinie znajduje się plakietka z numerem egzemplarza i charakterystyczne przeszycia w błękicie, granacie i czerwieni

Powstanie tylko 500 egzemplarzy BMW M3 50 Jahre Edition M. Zła wiadomość jest taka, że wszystkie trafią na rynek północnoamerykański, więc w Europie raczej ich nie zobaczymy. Szkoda…
BMW M4 50 Jahre Edition M
BMW M4 w wydaniu 50 Jahre jest zdecydowanie bardziej zachowawcze niż M3. Samochód jest dostępny w kolorach Carbon Black, Macao Blue, Brands Hatch Grey, Imola Red i San Marino Blue, z 19 lub 20-calowymi felgami w komplecie, wykończonymi odcieniem Orbit Grey lub Gold Bronze.
Wewnątrz auta umieszczono specjalną plakietkę na tunelu środkowym i oznaczenie 50 Jahre na zagłówkach foteli.
BMW na razie nie sprecyzowało, ile sztuk jubileuszowego M4 powstanie. Samochód powinien pojawić się w europejskich salonach latem.
Najnowsze
-
Włączony kierunkowskaz na pasie do skrętu. Przepisy są inne, niż wielu kierowców sądzi
Jedziesz główną ulicą i dojeżdżasz do bocznej uliczki, w którą masz zamiar wjechać. To oczywiste, że włączasz kierunkowskaz. Inni kierowcy muszą wiedzieć, dlaczego hamujesz i odpowiednio zareagować. Dylemat pojawia się w sytuacji, kiedy inne rzeczy jasno wskazują twój zamiar. Czy jest wtedy sens używania kierunkowskazu? -
Film „Ferrari wchodzi wkrótce do kin. Enzo pisał listy miłosne! A co jeszcze wiemy o nowym filmie?
-
Sprzedaż aut elektrycznych w Polsce. Dominuje jedna marka
-
Wsiadasz rano do auta, a tam choinka i różne błędy? To nie usterka, tylko pora roku
-
Na terenie FSO powstanie osiedle. Będzie też akcent motoryzacyjny
Zostaw komentarz: