BMW M świętuje 50 lat. M3 i M4 w edycji 50 Jahre są spektakularne
BMW M GmbH to firma, której nie trzeba specjalnie przedstawiać. Sportowa dywizja bawarskiej marki obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. Z tej okazji BMW zaprezentowało modele M3 i M4 w wydaniu 50 Jahre wyróżniającym się szeregiem bardzo atrakcyjnych detali.
BMW M3 50 Jahre Edition M
BMW M3 w wydaniu 50 Jahre powstało w oparciu o topową odmianę M3 Competition. Samochód wyróżniają kute felgi Style 826M wykończone lekko matową szarością, kontrastującą z zaciskami hamulców, które mogą być czerwone, niebieskie lub czarne. Jeśli zdecydujemy się na opcjonalny pakiet M Carbon, to dostaniemy ceramiczny zestaw ze złotymi zaciskami.
Wzrok przykuwają także elementy aerodynamiczne: przedni splitter oraz tylny spojler, oba wykonane z włókna węglowego. Z włókna węglowego są również dach i elementy dyfuzora, w które wkomponowano tytanowe końcówki wydechu.
BMW M3 50 Jahre Edition M dostępne jest w całej palecie historycznych kolorów nadwozia: Cinnabar Red z modelu E30, Techno Violet z E36, Deep Interlagos Blue z E46, Fire Orange III z E92 i Limerock Grey z F30.
Wyjątkowy charakter edycji specjalnej podkreślają oznaczenia 50 Jahre i specjalne logo BMW M – identyczne z tym stosowanym 50 lat temu. Dodatkowo w kabinie znajduje się plakietka z numerem egzemplarza i charakterystyczne przeszycia w błękicie, granacie i czerwieni
Powstanie tylko 500 egzemplarzy BMW M3 50 Jahre Edition M. Zła wiadomość jest taka, że wszystkie trafią na rynek północnoamerykański, więc w Europie raczej ich nie zobaczymy. Szkoda…
BMW M4 50 Jahre Edition M
BMW M4 w wydaniu 50 Jahre jest zdecydowanie bardziej zachowawcze niż M3. Samochód jest dostępny w kolorach Carbon Black, Macao Blue, Brands Hatch Grey, Imola Red i San Marino Blue, z 19 lub 20-calowymi felgami w komplecie, wykończonymi odcieniem Orbit Grey lub Gold Bronze.
Wewnątrz auta umieszczono specjalną plakietkę na tunelu środkowym i oznaczenie 50 Jahre na zagłówkach foteli.
BMW na razie nie sprecyzowało, ile sztuk jubileuszowego M4 powstanie. Samochód powinien pojawić się w europejskich salonach latem.
Najnowsze
-
Półprzewodniki: Bosch inwestuje miliardy euro w rozwój układów scalonych
Półprzewodniki to obecnie jedne z najważniejszych układów pożądanych przez branżę automotive., Do 2026 r. w ramach nowych projektów IPCEI w zakresie mikroelektroniki i technologii komunikacyjnych Bosch zainwestuje 3 mld euro w rozwój. -
Motocykl w wieku 50+? Aleksandra Górny: wiek jest tylko kwestią myślenia o nim
-
Czy można zawracać z lewego pasa? W takich sytuacjach dostaniesz mandat za zawracanie z lewego pasa na skrzyżowaniu
-
Najszybsza hulajnoga elektryczna dostępna w Polsce – TOP 5 modeli – opis i cena. Prędkość tych jednośladów powala
-
Kamperem do Skandynawii – ceny, porady gdzie nocować i co warto wiedzieć
Zostaw komentarz: