Karolina Chojnacka

Bentley w roli szofera. Zobaczcie „The ACS Show”!

Premierowy odcinek „The ACS Show” rozpoczyna się ekskluzywnym wywiadem z aktorem Damsonem Idrisem.

Bentley z dumą wspiera „The ACS Show”, nowy comiesięczny program prowadzony przez Emmanuela Lawala i Ashtona Gohila we współpracy z Mr Porter. Program ma na celu zapoznanie słuchaczy z nowymi kawałkami i ponadczasową muzyką, a także zaoferować wnikliwe i inspirujące rozmowy z odnoszącymi sukcesy pionierami, nowymi talentami i liderami społeczności.

Premierowy odcinek „The ACS Show” rozpoczyna się ekskluzywnym wywiadem z aktorem Damsonem Idrisem. Idris został przewieziony ze swojego domu do studia nagraniowego w Bentley Flying Spur V8.

Przeczytaj też: Mansory Bentley Flying Spur – po kuracji upiększającej, ale wciąż z tą samą mocą

Bentley planuje być szoferem gości VIP podczas nagrywania wszystkich odcinków programu, zapewniając im flotę różnych modeli, w tym Continental GT i GT Convertible, Bentayga i Flying Spur.

Bentley w roli szofera. Poznajcie „The ACS Show”

Najnowsze

Karolina Chojnacka

Lew w nowej odsłonie! Peugeot prezentuje nowe logo

Jedna z najstarszych marek na świecie potwierdza swoją osobowość i charakter nowym logo.

Od 1850 roku Peugeot zaprezentował światu dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierały emblemat lwa. Jedynasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie zaprezentowana przez Peugeot  Design Lab.

Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom. Peugeot zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim samochodom.

Peugeot prezentuje nowe logo

Przeczytaj też: Peugeot 3008 po liftingu – pierwsza jazda. Milutki kotek pod maską groźnego lwa

Nowe logo uosabia wczoraj, dziś i jutro marki Peugeot. Zostało zaprojektowane z myślą o trwałości.

Herb z wizerunkiem lwa zawsze był częścią Peugeota. Z dumą prezentuje wartości francuskiej marki. Jest to charakterystyczny symbol przynależności i uznania.

Nowe logo z lwem jest synonimem prestiżu, pewności siebie i długowieczności. Dzięki niemu i nowej identyfikacji wizualnej Peugeot łączy historię z hipernowoczesnością.

Peugeot prezentuje nowe logo

Przeczytaj też: Test Peugeot 508 Hybrid LB – czy to ma sens?

Najnowsze

Karolina Chojnacka

Aston Martin rozpoczyna współpracę z włoską marką i będzie promować odpowiedzialne picie alkoholu

Czy zespół Ferrari powinien być zazdrosny?

Aston Martin po 61 latach wraca do świata Formuły 1. Wraz z nim w paddocku królowej sportów motorowych pojawią się nowe „twarze”.

Aston Martin Cognizant Formula One Team podpisał wieloletnią umowę partnerską z Peroni Libera 0.0%, włoską marką piwa bezalkoholowego super premium od Peroni Nastro Azzurro.

W ramach partnerstwa Peroni Libera 0.0% będzie serwowane na wszystkich imprezach w ramach globalnego kalendarza Formuły 1, w tym na każdym wyścigu Grand Prix w samochodzie kempingowym zespołu Aston Martin oraz podczas  imprez w centrum miast.

Logo Peroni Libera 0.0% będzie także widoczne na karoserii bolidu Astona Martina oraz na strojach członków zespołu.

Przeczytaj też: Aston Martin rozpoczyna współpracę z producentem zegarków

Lawrence Stroll, prezes Aston Martin Cognizant Formula One Team, powiedział:

Z radością witamy Peroni Libera 0.0% w rodzinie Aston Martin Cognizant Formula One i cieszymy się, że dwie tak wspaniałe marki wchodzą w partnerstwo na samym początku historycznego powrotu zespołu Aston Martin do globalnych wyścigów na najwyższym poziomie po 61 latach nieobecności. To partnerstwo doda zespołowi skrzydeł przed startem nowego sezonu i jest okazją do połączenia sił dwóch kultowych marek w niezwykłej przygodzie w świecie Formuły 1. Nie możemy się doczekać włączenia Peroni Libera 0.0% do naszego zespołu i realizacji ambicji marki w obszarze globalnego rozwoju za sprawą platformy Formuły 1.

Aston Martin Cognizant Formula One Team podpisał wieloletnią umowę partnerską z Peroni Libera 0.0%

Partnerstwo to doskonale wpisuje się w ambicje obu marek, związane z promocją odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na napoje bezalkoholowe.

Najnowsze

Volkswagen Caddy 5 pojawił się na intrygującym muralu w Warszawie!

Na szczytowej ścianie jedenastopiętrowego budynku przy ulicy Chmielnej w Warszawie powstało nowe, niecodzienne dzieło sztuki będące połączeniem reklamy i street-artu.

Powstały w centrum Warszawy mural został wykonany rękoma pięciu malarzy, którzy pracując w specjalnej windzie, w kilka dni przełożyli ilustrację Dawida Ryskiego na ścianę jedenastopiętrowego budynku, zużywając przy tym 120 litrów farby. W centrum kompozycji znajduje się jej główny bohater – nowy Volkswagen Caddy 5. Jest to najprawdopodobniej pierwszy mural, w którym marka motoryzacyjna w całości oddała projektowanie jego wyglądu i formy artyście.

Volkswagen Caddy 5 pojawił się na intrygującym muralu w Warszawie!

Ręcznie malowana reklama wielkoformatowa jest jedną z najstarszych form reklamy wizualnej. – mówi autor projektu, Dawid Ryski. Największą wartość przedstawiają murale, które nie są dosłowne i stanowią pewną artystyczną interpretację wizualnie opowiadającą o produkcie, jego właściwościach i przewagach. Dzięki temu możemy cieszyć się codziennie reklamą, która będąc inną od pozostałych ozdabia, a nie zakłóca odbiór tkanki miasta.

Volkswagen Caddy 5 pojawił się na intrygującym muralu w Warszawie!

Mural namalowało Good Looking Studio, które wielkoformatowym malarstwem zajmuje się już przeszło 10 lat. Można powiedzieć, że to właśnie dzięki GLS ta forma reklamy odzyskała swoją dawną świetność, bo od początku istnienia Studia celem jego członków była restauracja rzemiosła. W czasie swojej działalności malarze Good Looking Studio namalowali ponad tysiąc murali, a sama firma nie zatrzymuje się na drodze wprowadzania innowacji do swoich murali wyznaczając trendy w Europie, a nawet na świecie.

Najnowsze

Najnowsze Audi dla piłkarzy Realu Madryt. Jakie modele wybrali?

SUV’y marki Audi są bez wątpienia pierwszym wyborem gwiazd futbolu.

Mistrzowski hiszpański klub piłkarski Real Madryt, otrzymał od Audi nowe samochody flotowe. Największą popularnością wśród futbolistów z Madrytu po raz kolejny cieszą się modele Audi z rodziny Q. Oprócz sprawdzonej techniki napędu na cztery koła quattro, wszystkie samochody z nowej floty po raz pierwszy wyposażone są w zelektryfikowane układy napędowe.

Najnowsze Audi dla piłkarzy Realu Madryt. Jakie modele wybrali?

Po raz kolejny najchętniej wybieranymi przez międzynarodowe gwiazdy piłki nożnej modelami Audi są SUV’y. Auta z rodziny Q cieszą się zainteresowaniem piłkarzy grających na wszystkich pozycjach, od bramkarza Thibaut Courtoisa, przez „asa” środka pola Toni Kroosa, po najlepszego strzelca Karima Benzemę, choć wśród wybranych samochodów znalazło się również Audi e-tron Sportback.

Pierwszy w pełni elektryczny SUV marki z czterema pierścieniami w logo wyznacza w tym roku zmianę trendów: oprócz techniki quattro, wszystkie wybrane przez graczy Realu modele wyposażone są w elektryczne układy napędowe Audi – od mild hybrid, po w pełni elektryczne.

Najnowsze Audi dla piłkarzy Realu Madryt. Jakie modele wybrali?

Najlepszym tego przykładem jest to, że na liście życzeń Realu znalazła się hybryda typu plug-in: Audi A7 Sportback Gran Turismo. To pierwsze Audi z silnikiem TFSI e we flocie zespołu ze stolicy Hiszpanii. Wiele gwiazd Realu ponownie wyruszy w drogę modelami Audi ze sportowej gamy RS. Na przykład trener Zinedine Zidane i kapitan drużyny Sergio Ramos, zdecydowali się na Audi RS 6 Avant.

Najnowsze