
Bentley Flying Spur Hybrid – najbardziej wydajny Bentley w historii. Przejedzie ponad 800 kilometrów
Bentley Flying Spur Hybrid, drugi elektryfikowany Grand Tourer w gamie modeli brytyjskiego producenta, dysponuje mocą 544 KM, a do „setki” rozpędza się w 4,1 sekundy. To najbardziej wydajny Bentley w historii.
Bentley Flying Spur Hybrid to drugi zelektryfikowany Grand Tourer w gamie modeli brytyjskiego producenta. Samochód otrzymał homologację i certyfikację WLTP, rejestrując średnią wartość CO2 na poziomie zaledwie 75 g/km, co czyni go najbardziej wydajnym i ekonomicznym pojazdem w historii marki.

Do 2024 roku cała gama modeli Bentley będzie dostępna w opcji hybrydowej, a do 2030 będzie składać się wyłącznie z modeli o napędzie elektrycznym. Firma zapowiedziała wprowadzenie pierwszego samochodu elektrycznego w 2025 roku.
Bentley Flying Spur Hybrid – hybrydowy układ napędowy
Bentley Flying Spur Hybrid napędza 2,9-litrowy silnik benzynowy V6 połączony z napędem elektrycznym. Silnik elektryczny jest zasilany akumulatorem litowo-jonowym o pojemności 18,0 kWh i można go w pełni naładować w ciągu zaledwie 2,5 godziny.

Łącznie układ generuje 544 KM mocy i 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Od 0 do 100 km/h samochód rozpędza się w zaledwie 4,1 sekundy.
W sumie przy pełnym zatankowaniu Bentley Flying Spur Hybrid jest w stanie przejechać ponad 800 kilometrów, w tym ponad 40 kilometrów w napędzie wyłącznie elektrycznym.
Bentley Flying Spur Hybrid – liczne opcje personalizacji
Klienci, którzy zdecydują się na najnowszą hybrydę od brytyjskiego producenta, będą mogli wybrać kolor samochodu z rozszerzonej do ponad 60 gamy lakierów. Pojazd dostępny jest także w specyfikacji Blackline.
Klienci mogą wybierać spośród piętnastu (pięć standardowych i dziesięć opcjonalnych) kolorów skóry oraz ośmiu różnych fornirów, mając możliwość stworzenia indywidualnego projektu. Umożliwiono także wybór koloru przeszyć, emblematów i lamówek na pokrowcach foteli, nawiązujących do oryginalnego modelu Flying Spur z lat 50.

Bentley Flying Spur Hybrid można już zamawiać w Europie, wkrótce pojawi się także na innych rynkach.
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: