Beata Sadowska i NAC Rally Team na trzecim OS-ie
O wrażeniach z kolejnego etapu rajdu Silk Way specjalnie dla Motocainy opowiada dziennikarka Beata Sadowska.
Zaczęło się od niespodzianki, czyli zmiany planów. Z powodu silnych opadów drogi okazały się nieprzejezdne, więc odcinek specjalny przeniesiono ponad 200 km dalej.


Z ponad 2.5 godzinnym opóźnieniem ruszyliśmy zmagać się z trzecim już, tym razem 500-kilometrowym odcinkiem specjalnym. Już po wczorajszym, o 200 km krótszym, Paweł Molgo, szef NAC Rally Team śmiał się, że w końcu będzie dobrze spać.


Paweł Molgo o poranku Pilot Ernest Górecki i Paweł Molgo
Problemy z hamulcami dostarczyły mu dodatkowych emocji na wydmach, ale w obozie się uśmiechał: „Jesteśmy na mecie, to najważniejsze.


Paweł Molgo Maciej Marton, Jarek Kazberuk, Hanna Sobota i Paweł Molgo
To zaledwie 1/3 rajdu Silkway. Jeszcze wszystko może się zdarzyć”. Mam nadzieję, że wszystko, co dobre i obie załogi NAC Rally Team: Mitsubishi Pajero i UNIMOG spotkają się w Galendżyku.


W końcu mam za świadków widzów „Pytania na śniadanie”: chłopcy obiecali mi, że nie wywrócą naszego kilkutonowego maleństwa ze mną w środku.


No, to trzymam ich za słowo i ruszam na start: dziś błoto, sawanna i wydmy!

Czekam na dalsze wieści od Beaty!
Fot. Beata Sadowska
Najnowsze
- 
                                                
                                                      Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu.
- 
                                                
                                                      Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
- 
                                                
                                                      Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
- 
                                                
                                                      Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
- 
                                                
                                                      Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	 
	 
	 
	 
	
Zostaw komentarz: