Audi kooperuje z Pradą

W Louis Vuitton Pacific Series na starcie stanie sponsorowana wspólnie przez Pradę i Audi łódź „Luna Rossa". Główny żagiel oraz odzież załogi będą opatrzone logo obu brandów. Wspólne przesłanie: pod estetyczną i dynamiczną zewnętrzną powłoką łodzi żaglowej kryje się najnowocześniejsza technika i najlepsze materiały.

Dwie luksusowe marki na jednym żaglu
fot. Audi

Audi i Prada są zgodne co do tego, że zarówno w przypadku mody, jak i samochodu, luksus oznacza wyjątkową stylistykę i najwyższą jakość wykonania. Opierając się na wyznawanych przez siebie zasadach obie marki postanowiły podjąć w tym roku współpracę. „Spodziewamy się, że ta kooperacja przyniesie ze sobą wiele najwyższej klasy projektów w dziedzinie kultury i sportu.” – uważa Peter Schwarzenbauer, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży AUDI AG.

Kulturalne zaangażowanie Audi ma już długą tradycję i jest stałym elementem filozofii przedsiębiorstwa. Podobnie jest w przypadku Prady: w 1995 roku Włosi założyli Fondazione Prada – fundację wspierającą współczesnych artystów, architektów, reżyserów i filozofów. Również w 1995 roku Audi rozszerzyło swoją działalność kulturalną i zostało głównym sponsorem Salzburger Festspiele, wspiera duże projekty (na przykład produkcje w Bayerische Staatsoper w Monachium).

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze