Audi kooperuje z Pradą
W Louis Vuitton Pacific Series na starcie stanie sponsorowana wspólnie przez Pradę i Audi łódź „Luna Rossa". Główny żagiel oraz odzież załogi będą opatrzone logo obu brandów. Wspólne przesłanie: pod estetyczną i dynamiczną zewnętrzną powłoką łodzi żaglowej kryje się najnowocześniejsza technika i najlepsze materiały.
Dwie luksusowe marki na jednym żaglu |
![]() |
fot. Audi
|
Audi i Prada są zgodne co do tego, że zarówno w przypadku mody, jak i samochodu, luksus oznacza wyjątkową stylistykę i najwyższą jakość wykonania. Opierając się na wyznawanych przez siebie zasadach obie marki postanowiły podjąć w tym roku współpracę. „Spodziewamy się, że ta kooperacja przyniesie ze sobą wiele najwyższej klasy projektów w dziedzinie kultury i sportu.” – uważa Peter Schwarzenbauer, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży AUDI AG.
Kulturalne zaangażowanie Audi ma już długą tradycję i jest stałym elementem filozofii przedsiębiorstwa. Podobnie jest w przypadku Prady: w 1995 roku Włosi założyli Fondazione Prada – fundację wspierającą współczesnych artystów, architektów, reżyserów i filozofów. Również w 1995 roku Audi rozszerzyło swoją działalność kulturalną i zostało głównym sponsorem Salzburger Festspiele, wspiera duże projekty (na przykład produkcje w Bayerische Staatsoper w Monachium).
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: