
Audi A1 Sportback już w polskich salonach
W salonach Audi w Polsce można już składać zamówienia na nowe Audi A1 Sportback. Sprawdzamy ile trzeba będzie za nie zapłacić.
Na początek nowe Audi A1 Sportback dostępne będzie z benzynowym silnikiem 30 TFSI o mocy 116 KM i z dwiema skrzyniami biegów do wyboru – 6-biegową skrzynią manualną lub automatyczną skrzynią S tronic. Za pierwszą konfigurację zapłacimy 91 000 zł, a za drugą 98 900 zł.
W niedługim czasie oferta zostanie rozszerzona o silnik 35 TFSI rozwijający 150 KM, również współpracujący z dwoma skrzyniami biegów. Jego cena to 100 800 lub 108 700, jeśli zdecydujemy się na przekładnię S tronic.
Do wyboru są również trzy wersje wyposażenia – Basic, Advanced i S line, a nowością jest ich modułowa struktura, która zapewnia dużą elastyczność. Po raz pierwszy klienci mogą teraz dowolnie łączyć poszczególne linie zewnętrzne i wewnętrzne. W zależności od wersji wyposażenia, dodatki zewnętrzne dostępne są w różnych konfiguracjach. Oferując pakiety wyposażenia wnętrza –advanced, design selection i S line, Audi dodatkowo daje klientom wiele możliwości doboru kolorów i materiałów według własnego pomysłu.
Wyposażenie seryjne Audi A1 Sportback, poza radiem czy klimatyzacją, oferuje asystentów wspierających kierowcę. Standardowy system ostrzegający o zjeżdżaniu ze swojego pasa ruchu wspomaga kierowcę w utrzymaniu się na prawidłowym pasie przy prędkościach powyżej 65 km/h. Standardem jest też system Audi pre sense front – czujnik radarowy rozpoznaje sytuacje krytyczne z udziałem innych pojazdów, pieszych, czy rowerzystów znajdujących się przed samochodem nawet wtedy, gdy widoczność jest zła, np. we mgle. System daje wtedy kierowcy akustyczne i wizualne ostrzeżenie. Jednocześnie przygotowuje pojazd i wszystkie układy do prawdopodobnego ostrego hamowania, a jeśli to konieczne, sam rozpoczyna awaryjne hamowanie.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: