
Aston Martin rozpoczyna współpracę z włoską marką i będzie promować odpowiedzialne picie alkoholu
Czy zespół Ferrari powinien być zazdrosny?
Aston Martin po 61 latach wraca do świata Formuły 1. Wraz z nim w paddocku królowej sportów motorowych pojawią się nowe „twarze”.
Aston Martin Cognizant Formula One Team podpisał wieloletnią umowę partnerską z Peroni Libera 0.0%, włoską marką piwa bezalkoholowego super premium od Peroni Nastro Azzurro.
W ramach partnerstwa Peroni Libera 0.0% będzie serwowane na wszystkich imprezach w ramach globalnego kalendarza Formuły 1, w tym na każdym wyścigu Grand Prix w samochodzie kempingowym zespołu Aston Martin oraz podczas imprez w centrum miast.
Logo Peroni Libera 0.0% będzie także widoczne na karoserii bolidu Astona Martina oraz na strojach członków zespołu.
Przeczytaj też: Aston Martin rozpoczyna współpracę z producentem zegarków
Lawrence Stroll, prezes Aston Martin Cognizant Formula One Team, powiedział:
Z radością witamy Peroni Libera 0.0% w rodzinie Aston Martin Cognizant Formula One i cieszymy się, że dwie tak wspaniałe marki wchodzą w partnerstwo na samym początku historycznego powrotu zespołu Aston Martin do globalnych wyścigów na najwyższym poziomie po 61 latach nieobecności. To partnerstwo doda zespołowi skrzydeł przed startem nowego sezonu i jest okazją do połączenia sił dwóch kultowych marek w niezwykłej przygodzie w świecie Formuły 1. Nie możemy się doczekać włączenia Peroni Libera 0.0% do naszego zespołu i realizacji ambicji marki w obszarze globalnego rozwoju za sprawą platformy Formuły 1.
Partnerstwo to doskonale wpisuje się w ambicje obu marek, związane z promocją odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na napoje bezalkoholowe.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: