
Amerykański mistrz driftu poprowadził dakarowe Audi RS Q e-tron. Jakie są jego wrażenia z jazdy?
Ken Block przetestował Audi RS Q e-tron z numerem startowym 224, jeżdżąc po śniegu i lodzie.
Audi RS Q e-tron – zwycięzca czterech etapów tegorocznego Rajdu Dakar, było tylko jedną z gwiazd, które pojawiły na oblodzonej trasie w austriackim Zell am See. Audi Tradition przywiozło tam także B-grupową rajdówkę Audi quattro A2, która brała udział w Rajdzie Finlandii w 1983 roku. Ponadto spore zainteresowanie odwiedzających tę imprezę wywołały też DKW F 91 i DKW Hartmann Formula V.
Dla Kena Blocka, weekendowa wycieczka do Europy była jak wizyta w motoryzacyjnym raju.
Jazda Audi RS Q e-tron była fenomenalnym doświadczeniem, mimo że ten samochód prawdopodobnie czuje się bardziej komfortowo na pustyni, niż na śniegu. – powiedział Ken Block.
Mattias Ekström był pod wrażeniem precyzyjnej i szybkiej jazdy Blocka za kierownicą Audi RS Q e-tron.
Podziękowania dla Mattiasa Ekströma, który cierpliwie wyjaśniał mi wszystkie innowacje i zawiłości swojego dakarowego bolidu. Kilka minut za kierownicą wystarczyło, aby zrozumieć fascynację tym samochodem.
Ken Block wybrał się na małą wycieczkę w przeszłość i driftował po torze w Audi quattro A2. Elektryczne Audi S1 e-tron quattro Hoonitron, które Audi stworzyło tylko w jednym egzemplarzu, wyłącznie dla Kena Blocka, i dla którego inspiracją było Audi Sport quattro S1, będzie gwiazdą kręconego przez team Hoonigan filmu zatytułowanego „Electrikhana” – kolejnego, najnowszego rozdziału serii „Gymkhana”, który ukaże się w najbliższych miesiącach.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: