
Airhawk – by na motocyklu unosić się w powietrzu!
Technologia wykorzystywana w produktach medycznych jest dostępna także dla motocyklistów.
Airhawk Motorcycle Seat Cushion to poduszka motocyklowa, która uprzyjemni każdą, długą wyprawę. Wykonana jest z lekkiego poliuretanu z poliestrowym, oddychającym pokryciem i wstawką antypoślizgową. Użyta w niej technologia Dry Floatation polega na tworzeniu powierzchni z wzajemnie połączonych komórek wypełnionych powietrzem. Taka budowa wyrównuje siły nacisku powierzchni ciała, łagodząc wszelkie dolegliwości, spowodowane długim czasem siedzenia w tej samej pozycji.
Technologia ta została pierwotnie wymyślona dla użytkowników wózków inwalidzkich, którzy spędzają nawet 12 godzin dziennie w pozycji siedzącej. Później patent ten wykorzystywany był do tworzenia materacy dla długotrwałej opieki nad leżącymi pacjentami i innych produktów.
Marka ROHO® wprowadziła ten pomysł do przemysłu transportowo-rekreacyjnego z innowacyjnym systemem siedzenia Airhawk® Komfort min. dla kierowców ciężarówek, a także w wersji dla motocyklistów, w kilku kształtach. Airhawk Motorcycle Seat Cushion minimalizuje także drgania i absorbuje wstrząsy, co zmniejsza zmęczenie ciała i niweluje ból kręgosłupa.
Poduszka jest wyposażona w dwa paski z przodu i z tyłu, które zapięte pod siedzeniem, utrzymują ją na swoim miejscu. Jej konstrukcja nieco zwiększa wysokość siedzenia, co może stanowić pewien problem dla niższych motocyklistek. Występuje w kolorze czarnym i kosztuje 107,95 dolarów, a producent pozwala zwrócić towar w okresie 60-dni, gdy nie spełni naszych oczekiwań:https://airhawk.net .
{{ vimeo(134447385) }}
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: