
60 autobusów w formie atrakcji turystycznej w czasie pandemii
Jedna z największych japońskich firm autobusowych stworzyła gigantyczny labirynt z 60 autobusów na parkingu firmy w Tokio.
Wiele firm w czasie pandemii ma trudny okres, nie inaczej jest z przewoźnikami, oferującymi autobusowy transport turystyczny. Hato Bus Company z Tokio, w pierwszej fazie rozprzestrzeniania się choroby Covid-19, miała ponad 60 autobusów na parkingu, które stały tam z powodu braku kursów.
Dyrektor Yusei Ishikawa zaczął się zastanawiać, czy nie wykorzystać tej sytuacji w inny sposób i wpadł na genialny pomysł – ze stojących autobusów stworzył labirynt! Autobusy wysokie na 3,8 metra zaparkowano bardzo blisko siebie, tworząc sieć ścieżek pomiędzy nimi.
https://www.youtube.com/watch?v=3_Q4h2NUGP8
Labirynt cieszył się dużym zainteresowaniem, a że obok został otwarty miniaturowy park rozrywki Small Worlds Tokio, to spacer po labiryncie można było zakupić tam w pakiecie. Wniosek z tego taki, że warto myśleć nieszablonowo, nawet jak się „pali grunt pod nogami”.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: