
60 autobusów w formie atrakcji turystycznej w czasie pandemii
Jedna z największych japońskich firm autobusowych stworzyła gigantyczny labirynt z 60 autobusów na parkingu firmy w Tokio.
Wiele firm w czasie pandemii ma trudny okres, nie inaczej jest z przewoźnikami, oferującymi autobusowy transport turystyczny. Hato Bus Company z Tokio, w pierwszej fazie rozprzestrzeniania się choroby Covid-19, miała ponad 60 autobusów na parkingu, które stały tam z powodu braku kursów.
Dyrektor Yusei Ishikawa zaczął się zastanawiać, czy nie wykorzystać tej sytuacji w inny sposób i wpadł na genialny pomysł – ze stojących autobusów stworzył labirynt! Autobusy wysokie na 3,8 metra zaparkowano bardzo blisko siebie, tworząc sieć ścieżek pomiędzy nimi.
https://www.youtube.com/watch?v=3_Q4h2NUGP8
Labirynt cieszył się dużym zainteresowaniem, a że obok został otwarty miniaturowy park rozrywki Small Worlds Tokio, to spacer po labiryncie można było zakupić tam w pakiecie. Wniosek z tego taki, że warto myśleć nieszablonowo, nawet jak się „pali grunt pod nogami”.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: