
Kolekcja lifestyle od marki Peugeot
Nieodłącznym elementem sprzedaży samochodu są nie tylko akcesoria, w które wyposażamy swoje auto, ale także odzież i gadżety dla kierowcy, podkreślające jego upodobanie konkretnego modelu czy marki. Kolekcje lifestyle mają w swojej ofercie praktycznie wszystkie marki - teraz również Peugeot rozszerza ten asortyment.
Peugeot z myślą o fanach marki przedstawia nowe modele ubrań i akcesoriów ze znakiem Legend. Ich design neo-retro jest dziełem projektantów z Peugeot Design Lab. Nowa oferta, dostępna od dziś online, to kontynuacja kolekcji Lifestyle Legend i Legend 504.
Miłośnicy lwa będą mogli nosić ubrania z tej linii niezależnie od pory roku. Białe i czarne bluzy są teraz dostępne w wersji z zamkiem błyskawicznym lub ze ściągaczem bez kaptura. Białe i czarne podkoszulki ozdobione są lwem inspirowanym logotypem z lat 70., podobnie jak skórzany portfel ze spatynowanej skóry. Czarny cienkopis z zatyczką z nazwą Peugeot wypisaną złotymi literami wniesie do codzienności nutę elegancji.
Kolekcja pochodzi z Peugeot Design Lab. Projektanci odświeżyli logotypy, które naznaczyły 208 lat historii Peugeot . Wśród nich jest m.in. pierwszy lew idący po strzale oraz legendarne logo z lat 70., do którego nawiązuje logotyp Peugeot e-Legend Concept – ostatniego samochodu koncepcyjnego marki zaprezentowanego na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: