Na początek – Warszawski
W sobotę, 28 marca rozegrany zostanie 35. Rajd Warszawski, który stanowić będzie 1. Rundę Rajdowego Pucharu Polski, połączoną z 1. Rundą Rajdowego Debiutu. Rajd Warszawski rozpocznie tegoroczny sezon w Polsce, nic więc dziwnego, że na starcie zawodów zobaczymy załogi znane nam z dotychczasowych zmagań OS-owych jak również wielu debiutantów.
Zwycięzca rajdu – Jędrusiński na trasie raju |
Fot. Piotr Nurczyński
|
Wzorem lat ubiegłych, na 35. Rajdzie Warszawskim nie zabraknie licznej klasy „Gość”, czyli zawodników rywalizujących w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski, dla których impreza rozgrywana na nawierzchniach asfaltowych stanowi doskonałą możliwość „ustawienia” samochodu przed sezonem RSMP.
Największym atutem rajdu jest skomasowana trasa, która liczy łącznie zaledwie dwieście kilometrów! Baza znajduje się na lotnisku „Silvair” w Sobieniach Szlacheckich, tam zlokalizowane jest Biuro Rajdu, Biuro Prasowe oraz Park Serwisowy.
35. Rajd Warszawski rozpocznie się 28 marca odcinkiem specjalnym Sobienie Jeziory, następnie zawodnicy udadzą się na OS Wilga oraz nowy odcinek specjalny Osieck. Łącznie rozegranych zostanie dziewięć OS-ów o długości niespełna 77 kilometrów. Rajd zakończy OS Otwock, czyli tradycyjne kryterium rozgrywane w centrum Otwocka, corocznie gromadzące tysiące entuzjastów sportu samochodowego.
Organizatorzy mają nadzieję, że zmodyfikowana formuła rajdu zadowoli zarówno zawodników jak i kibiców, którzy ze względu na niewielkie odległości, z łatwością będą mogli przemieszczać się pomiędzy przygotowanymi OS-ami oraz bazą Rajdu.
Dyrektorem rajdu jest debiutujący w tej roli, ale doskonale znany w środowisku, Krzysztof Maciejewski.- Pragnę wszystkich serdecznie zaprosić na rajd – mówi K. Maciejewski. Emocji zapewne nie zabraknie!
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: