Rewolucja wśród klamer dziecięcych fotelików
Evenflo, przedsiębiorstwo z Michigan, Detroit, rozprowadzające produkty dla dzieci, wycofało z produkcji 202 tysiące dziecięcych fotelików. Przyczyną okazały się klamerki do zapinania pasów - są zbyt trudne do rozpięcia.
Zostaną zastąpione siedziskami z nowym systemem zapięcia – poprzedni model Embrace 35/9999 został zamieniony na AmSafe QT1. Regulacje wprowadzone przez Stany Zjednoczone jasno mówią, że klamerki w fotelikach muszą umożliwiać szybkie i skuteczne odpięcie pasów w momencie pojawienia się niebezpieczeństwa.
Poprzednie siedziska, niespełniające norm, produkowane były między grudniem 2011 r., a majem 2013 r., także radzi się nabywcom tego produktu sprawdzić dokładniej budowę swojego nabytku.
![]() |
Pełną listę modeli fotelików, które wyposażone były w wadliwy system udostępniono w internecie. Niestety w Polsce nie są dostępne te konkretne zapięcia, jednak niezmiernie cieszy fakt, że takie detale są badane i sukcesywnie poprawiane. Prawa Murphy’ego powstały w końcu na podstawie systemu pasów i ich mocowania.
Pytanie, które się kołacze po głowie, nakazuje się zastanowić, czy, i kiedy takie zmiany zostaną wprowadzone w Polsce.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: