Rewolucja wśród klamer dziecięcych fotelików
Evenflo, przedsiębiorstwo z Michigan, Detroit, rozprowadzające produkty dla dzieci, wycofało z produkcji 202 tysiące dziecięcych fotelików. Przyczyną okazały się klamerki do zapinania pasów - są zbyt trudne do rozpięcia.
Zostaną zastąpione siedziskami z nowym systemem zapięcia – poprzedni model Embrace 35/9999 został zamieniony na AmSafe QT1. Regulacje wprowadzone przez Stany Zjednoczone jasno mówią, że klamerki w fotelikach muszą umożliwiać szybkie i skuteczne odpięcie pasów w momencie pojawienia się niebezpieczeństwa.
Poprzednie siedziska, niespełniające norm, produkowane były między grudniem 2011 r., a majem 2013 r., także radzi się nabywcom tego produktu sprawdzić dokładniej budowę swojego nabytku.
Pełną listę modeli fotelików, które wyposażone były w wadliwy system udostępniono w internecie. Niestety w Polsce nie są dostępne te konkretne zapięcia, jednak niezmiernie cieszy fakt, że takie detale są badane i sukcesywnie poprawiane. Prawa Murphy’ego powstały w końcu na podstawie systemu pasów i ich mocowania.
Pytanie, które się kołacze po głowie, nakazuje się zastanowić, czy, i kiedy takie zmiany zostaną wprowadzone w Polsce.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Finał trzeciego sezonu TOYOTA GR CUP
-
Dynamiczne i wszechstronne: Audi Q5 Sportback drugiej generacji
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
Zostaw komentarz: