Rewolucja wśród klamer dziecięcych fotelików
Evenflo, przedsiębiorstwo z Michigan, Detroit, rozprowadzające produkty dla dzieci, wycofało z produkcji 202 tysiące dziecięcych fotelików. Przyczyną okazały się klamerki do zapinania pasów - są zbyt trudne do rozpięcia.
Zostaną zastąpione siedziskami z nowym systemem zapięcia – poprzedni model Embrace 35/9999 został zamieniony na AmSafe QT1. Regulacje wprowadzone przez Stany Zjednoczone jasno mówią, że klamerki w fotelikach muszą umożliwiać szybkie i skuteczne odpięcie pasów w momencie pojawienia się niebezpieczeństwa.
Poprzednie siedziska, niespełniające norm, produkowane były między grudniem 2011 r., a majem 2013 r., także radzi się nabywcom tego produktu sprawdzić dokładniej budowę swojego nabytku.
![]() |
Pełną listę modeli fotelików, które wyposażone były w wadliwy system udostępniono w internecie. Niestety w Polsce nie są dostępne te konkretne zapięcia, jednak niezmiernie cieszy fakt, że takie detale są badane i sukcesywnie poprawiane. Prawa Murphy’ego powstały w końcu na podstawie systemu pasów i ich mocowania.
Pytanie, które się kołacze po głowie, nakazuje się zastanowić, czy, i kiedy takie zmiany zostaną wprowadzone w Polsce.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.

Zostaw komentarz: