Kolega z zespołu obawiał się współpracy z Robertem Kubicą. Dlaczego?
Louis Deletraz, który w European Le Mans Series ściga się w zespole WRT u boku Roberta Kubicy, wyznał, że miał obawy związane ze współpracą z Polakiem.
Robert Kubica rozpoczął przygodę w wyścigach długodystansowych. Polak w barwach belgijskiego zespołu WRT ściga się w European Le Mans Series. W planach jest również występ w 24-godzinnym wyścigu Le Mans.
Ekipa WRT, którą wspólnie reprezentują Robert Kubica, Louis Delétraz i Yifei Ye, wygrała 4-godzinny wyścig w Barcelonie, pierwszą rundę European Le Mans Series.
Przeczytaj też: Robert Kubica wygrywa swój pierwszy wyścig w ELMS!
Louis Deletraz w rozmowie z francuską edycją portalu Motorsport.com przyznał, że początkowo obawiał się współpracy z polskim kierowcą:
Szczerze mówiąc, na samym początku trochę się bałem, kiedy powiedziano mi, że będę w zespole z Robertem. To wielka postać sportów motorowych i ma ogromne doświadczenie. Obawiałem się jego ego. Sądziłem, że były kierowca F1 będzie chciał się trochę „porozpychać”.
Na szczęście wspólne treningi i wygrana runda ELMS w Barcelonie, rozwiały obawy Deletraza:
Jest niesamowitą osobą, pełną pasji do motorsportu i posiadającą ogromne doświadczenie. Przeszedł przez rzeczy, przez które nikt nie przejdzie.
Jego opinie techniczne są cenne i pozwalają łączyć nasze odczucia. Co najważniejsze, jest bardzo zmotywowany, nie ma ego i chce wygrać jako zespół. Nie ma problemu, by powiedzieć: „dziś jesteś szybszy, ty wystąpisz w kwalifikacjach”. Ja również tak postępuję.
Praca w takich warunkach, z kimś tak miłym, otwartym i szybkim jest przyjemnością.
Przeczytaj też: Zawodniczka straciła miejsce w zespole przez kłamstwa menadżera
Druga runda European Le Mans Series odbędzie się w dniach 15-16 maja. Zawodnicy będą rywalizować w Austrii na torze Red Bull Ring.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: