Formuła 1, AMG i E Performance: to przepis na sportową hybrydę
Mercedes-AMG i zespół Mercedesa w Formule 1 będą w nadchodzących latach blisko ze sobą współpracować.
Oto narodziny nowego brandingu: E Performance.
Pod jego szyldem Mercedes-AMG i zespół Mercedesa w Formule 1 będą w nadchodzących latach blisko ze sobą współpracować. AMG ogłosiło zamiar wykorzystania technologii z samochodów F1 w swoich samochodach drogowych. Chodzi między innymi o elektryczne turbosprężarki i technologia ogniw akumulatorowych.
Nazwa „E Performance” pojawiła się już w Formule 1. Nowy bolid Mercedesa oficjalnie nazywa się Mercedes-AMG F1 W12 E Performance. W przyszłości plakietka „E Performance” będzie określać także wysokowydajne hybrydy.
Przeczytaj też: Mercedes W12 w całej okazałości. Czy na torze będzie równie szybki jak jego poprzednik?
AMG zaprezentowało światu jeden z tych samochodów drogowych. Jest to hybrydowy, czterodrzwiowy AMG GT, którego pełna nazwa będzie prawdopodobnie brzmieć w stylu AMG GT 4-Door E Performance. Na zdjęciu poniżej widać samochód obok AMG Project One i nowego bolidu F1 Mercedesa.
Nowy wariant 4-drzwiowego GT wygląda bardzo podobnie do 63 S, ale istnieje kilka różnic, na które należy zwrócić uwagę. Paski w bocznych wlotach przedniego zderzaka są pionowe, a nie poziome. Odznaka „V8 BITURBO” jest podkreślona przez znaczek „E PERFORMANCE”, co oznacza, że jest to wysokowydajna hybryda.
Plotki głoszą, że pod maską samochodu kryje się 805 KM z silnika „tradycyjnego” i elektrycznego. Od 0 do 100 km/h AMG w wersji E Performance prawdopodobnie będzie przyspieszać w mniej niż 3 sekundy.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: