Zobacz, jak stuningowane Volvo P1800 Cyan Racing driftuje na lodzie
Bez przyczepności i systemów wspomagających? Nie ma problemu!
Lżejszy niż Mazda MX-5 Miata i mocniejszy niż Audi RS3, takie jest zmodyfikowane przez Cyan Racing Volvo P1800. To jeden z najpiękniejszych restomodów, jakie widziałyśmy od lat. Jest szybki na prostej, ostry na zakrętach, a ostatnia runda testów w niskich temperaturach potwierdza, że równie świetnie radzi sobie, gdy porusza się bokiem.
Cyan Racing postanowił zabrać samochód do Åre, małego miasteczka położonego około tysiąca kilometrów na północ od siedziby Volvo w Göteborgu w Szwecji, niedaleko granicy z Norwegią. Tam jego zespół miał okazję dowiedzieć się, jak zachowuje się coupe, gdy temperatura spada poniżej zera, a warunki drogowe są, mówiąc delikatnie, niekorzystne.
Przypomnijmy: Volvo P1800 Cyan to 420-konny samochód, który waży poniżej tysiąca kilogramów, jest wyposażony w manualną skrzynię biegów i dumnie unika wszelkich urządzeń i systemów wspomagających prowadzenie.
https://www.youtube.com/watch?v=bYJQJf5qNAY
Wygląda to wszystko bardzo łatwo i przyjemnie, a turbodoładowany, czterocylindrowy 2,0-litrowy silnik chętnie zgłębia górne poziomy swojego zakresu obrotów, wydając z siebie przepiękny dźwięk. Cyan zauważa, że dostrajał silnik tak, aby dostarczyć mu coraz większą moc, aż osiągnął limit.
{{ gallery(3227) }}
A teraz najlepsze! Jeśli chcesz, ten samochód może być twój Cyan przyjmuje zamówienia na P1800, a jego ceny zaczynają się od dwóch milionów złotych!
Przeczytaj też: Volvo P1800 Cyan – 420 KM w stylu retro za prawie 2 miliony złotych!
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: