Jaguar wspiera i rozwija kreatywność
W nowej kampanii reklamowej Jaguara F-Pace, producent samochodów współpracuje z wschodzącymi i uznanymi artystami, aby wspierać globalną kreatywność.
Jaguar współpracuje z szeregiem artystów w ramach nowej globalnej kampanii F-Pace, demonstrując swoje zaangażowanie we wsparcie branż kreatywnych – od muzyki, po fotografię i modę.
Przeczytaj też: Jaguar F-Pace: pierwsza jazda – luksusowe aspiracje
Seria filmików zatytułowana „Hard to Forget” przedstawi światu nie tylko kreatywnych artystów, ale także zaprezentuje, co potrafi na drodze Jaguar F-Pace.
https://www.youtube.com/watch?v=mBrC1LBf8R8
Wprowadzony na rynek we wrześniu 2020 roku nowy Jaguar F-Pace łączy w sobie asertywny, nowoczesny wygląd zewnętrzny, pięknie wykonane, całkowicie nowe wnętrze, system multimedialny Pivi Pro najnowszej generacji oraz wybór cztero- i sześciocylindrowych silników rzędowych, w tym wydajnych jednostek hybrydowy typu plug-in (PHEV).
{{ gallery(3201) }}
Przeczytaj też: Jaguar F-Pace SVR napędzany silnikiem V8 będzie szybszy i bardziej złośliwy w 2021 roku
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: