Kierownica bolidu F3 bez tajemnic
Do czego służą te wszystkie przyciski?
Sophia Flörsch w sezonie 2020 była pierwszą i jedyną kobietą, startującą w Mistrzostwach FIA Formuły 3, odkąd ta seria powstała przez połączenie GP3 i Europejskiej Formuły 3.
Przeczytaj też: Sophia Flörsch debiutuje w Mistrzostwach FIA Formuły 3
Niemiecka zawodniczka postanowiła podzielić się z fanami kilkoma tajemnicami ze świata F3 i opowiedzieć dokładnie, jak działa kierownica bolidu FIA F3:
Używamy tej samej kierownicy co Formuła 2 i Formuła E. Wyglądają dokładnie tak samo, tylko przyciski i pokrętła służą do różnych zastosowań.
Pit Limiter, Radio, VSC i Reverse to najważniejsze przyciski. Jest też kilka przycisków, które istnieją, ale tak naprawdę nigdy ich nie używasz…
https://www.youtube.com/watch?v=nzgwHYWxCdw
Przeczytaj też: Sophia Flörsch zdradza, który kask jest jej ulubionym
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: