Dealer sprzedał samochód i… zażądał jego zwrotu!
Jak mogło dojść do takiej pomyłki?
Klient kupił Forda Bronco Sport Badlands, a 24 godziny później otrzymał telefon od sprzedawcy, proszący go o zwrot SUVa.
Okazało się, że kupiony przez niego Bronco, był samochodem demonstracyjnym! Dealer miał przechowywać go przez cztery miesiące, a następnie sprzedać. Jednak z powodu „faux pas” sprzedawcy, trafił on w ręce klienta wcześniej.
Przeczytaj też: Ford Bronco Sport to SUV, który nie boi się zjechać z asfaltu
Klient odmówił zwrotu samochodu i napisał list reklamacyjny do obsługi klienta. Skontaktował się też z reporterem ABC Action News, z prośbą o pomoc.
Reporter skontaktował się z Fordem w jego imieniu i problem został rozwiązany w ciągu kilku godzin. Jeszcze tego samego dnia klient odebrał telefon z informacją, że może zatrzymać swojego Bronco Sport Badlands.
https://www.youtube.com/watch?v=cXabNCmRHI0
Przeczytaj też: Wyciekły informacje na temat silników i wyposażenia Forda Bronco Sport
Ford wydał oficjalne oświadczenie i przesłał je do ABC Action News:
Po rozmowie z naszym zespołem, gdy tylko dowiedzieliśmy się o tej sytuacji, od razu upewniliśmy się, że klient zatrzyma swój pojazd.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: