Dealer sprzedał samochód i… zażądał jego zwrotu!
Jak mogło dojść do takiej pomyłki?
Klient kupił Forda Bronco Sport Badlands, a 24 godziny później otrzymał telefon od sprzedawcy, proszący go o zwrot SUVa.
Okazało się, że kupiony przez niego Bronco, był samochodem demonstracyjnym! Dealer miał przechowywać go przez cztery miesiące, a następnie sprzedać. Jednak z powodu „faux pas” sprzedawcy, trafił on w ręce klienta wcześniej.
Przeczytaj też: Ford Bronco Sport to SUV, który nie boi się zjechać z asfaltu
Klient odmówił zwrotu samochodu i napisał list reklamacyjny do obsługi klienta. Skontaktował się też z reporterem ABC Action News, z prośbą o pomoc.
Reporter skontaktował się z Fordem w jego imieniu i problem został rozwiązany w ciągu kilku godzin. Jeszcze tego samego dnia klient odebrał telefon z informacją, że może zatrzymać swojego Bronco Sport Badlands.
https://www.youtube.com/watch?v=cXabNCmRHI0
Przeczytaj też: Wyciekły informacje na temat silników i wyposażenia Forda Bronco Sport
Ford wydał oficjalne oświadczenie i przesłał je do ABC Action News:
Po rozmowie z naszym zespołem, gdy tylko dowiedzieliśmy się o tej sytuacji, od razu upewniliśmy się, że klient zatrzyma swój pojazd.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: