Bugatti Chiron Pur Sport – pierwsze jazdy testowe w Dubaju już za nim! Przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,3 sekundy
Państwo i miasto superlatywów, Dubaj. Największe miasto Zjednoczonych Emiratów Arabskich nad Zatoką Perską to synonim luksusu i ekstrawagancji – a także dom dla wielu klientów Bugatti.
Bugatti po raz pierwszy zaprezentował nowy Chiron Pur Sport w Dubaju. Stephan Winkelmann, prezes Bugatti, wyznał:
Chcieliśmy osobiście zaprezentować Chiron Pur Sport naszym lojalnym klientom w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, pomimo pandemii COVID-19.
Najbardziej zwinny członek rodziny Chiron wymaga czegoś więcej niż tylko teoretycznego wyjaśnienia za pośrednictwem strumienia wideo lub cyfrowej wideokonferencji. Klienci muszą jeździć Chiron Pur Sport i osobiście doświadczyć niesamowitej mocy i bocznej dynamiki.
Przeczytaj też: Bugatti Chiron Pur Sport – wkrótce ruszy produkcja hipersportowego samochodu
Bugatti skalibrował Chiron Pur Sport pod kątem zwinności, prowadzenia i wydajności jazdy. Oprócz ogromnej mocy i najwyższego komfortu oferuje również wysoki stopień codziennej użyteczności. Jest napędzany 8,0-litrowym silnikiem W16 o mocy 1500 KM i 1600 Nm momentu obrotowego.
Chiron Pur Sport rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,3 sekundy, do 200 km/h w zaledwie 5,5 sekundy, a do 300 km/h w nie więcej niż dwanaście sekund.
Projekt jest ekstrawagancki. Szerokie wloty powietrza z przodu zapewniają jeszcze bardziej efektowny wygląd, zapewniając jednocześnie idealny przepływ powietrza. Podstawowe linie biegną w poprzek wylotów powietrza na przednich skrzydłach jak ścięgna mięśni. Bugatti Chiron Pur Sport wydaje się bardziej płaski, szerszy i bardziej sportowy niż jego poprzednik.
Bugatti wyprodukuje tylko 60 sztuk Chiron Pur Sport. Wycenione na 3 miliony euro (netto) samochody są przeznaczone dla klientów, podekscytowanych możliwością pokonywania zakrętów w bocznym zakresie limitu dynamiki.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: