
Szeryf w Porsche musi jechać pierwszy i zablokuje każdego, kto ośmieli się to zmienić!
Czy to posiadanie modelu ekskluzywnej, sportowej marki wyzwala w ludziach takie zachowania? A może tacy byli całe życie, tylko potrzebowali odpowiedniego samochodu, żeby móc się wywyższać na drodze i stwarzać zagrożenie?
Autor nagrania tłumaczy sytuację tak, że jechał na czele kolumny samochodów, a ponieważ kolumna nie jechała dostatecznie szybko w ocenie kierowcy Porsche, to właśnie autora obrał sobie za cel. Chyba uznał, że skoro wszyscy jadą bezpiecznie i przepisowo, to wcale nie mają na to ochoty, tylko blokuje ich ten z przodu.
Szeryf w BMW nie lubi jak go inni wyprzedzają, ale ma na to sposób
Takie wytłumaczenie brzmi absurdalnie, lecz pasuje do zachowania agresora. Po wyprzedzeniu auta z kamerą (w miejscu niedozwolonym – a jakże), mocno naciska na hamulec. Zmusza autora go zahamowania (i całą kolumnę jak się domyślamy), ale gdy ten chce go wyprzedzić, dodaje gazu. Trudno powiedzieć jak długo ten absurd by trwał, ale nagle pojawia się motocyklista, który wyprzedza Porsche. Jego kierowca nawet mu to ułatwia zjeżdżając na pobocze! Czyżby nagle opuściła go agresja? Gdzież tam! Ruszył za motocyklistą w pościg, wyprzedził go (w niedozwolonym miejscu) i zaczął blokować….
Polski szeryf w Audi działa także za granicą. Zatrzymał ciężarówkę na środku autostrady!
Zwróćcie tylko jeszcze uwagę, że to nie był kierowca nowego Porsche. Ktoś kogo stać wydać na auto 500 tys. zł albo nawet milion. To był właściciel Cayenne Turbo pierwszej generacji, czyli samochodu który może mieć nawet 18 lat. Kwadratowa tablica z tyłu sugeruje, że pojazd został sprowadzony z USA. Może kupił go w okazyjnej cenie ktoś, kto przynajmniej na drodze chce poczuć „władzę” oraz „zwycięstwo”?
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: