
Dwa roadstery Mercedes-Benz SL z 2001 i 2002 roku wystawione na sprzedaż!
Oto twoja szansa na zostanie właścicielem praktycznie nowego kabrioletu Mercedesa z ery Y2K.
Mercedes-Benz SL generacji R129, który był sprzedawany w latach 1990-2002, dopiero zaczyna być łakomym kąskiem dla kolekcjonerów. Ceny naprawdę wartych uwagi egzemplarzy sięgają około 20 tysięcy dolarów, co widać po ostatnich dwóch aukcjach na na stronie aukcyjnej carsandbids.com: 2000 SL500 poszedł za 18 300 dolarów, a SL500 z 2001 roku, za 19 750 dolarów. I chociaż te SL były niezaprzeczalnie ładne i miały wyjątkowo niski przebieg, to nadal były, no cóż, samochodami używanymi.
Jest jednak szansa, aby kupić nieużywane auta! Mercedes-Benz Classic Center w Irvine w Kalifornii ma w komisie nie jeden, ale dwa SL z samego końca serii R129. Oba samochody nigdy nie zostały nazwane ani zarejestrowane.
Przeczytaj też: Bumblebee na sprzedaż!
Do wyboru jest 2001 SL600 z silnikiem V12 z przedostatniego roku produkcji R129. Wykończony czarno-niebieskim metalikiem i czarną skórą, ma zaledwie 687 km przebiegu. A może wolisz 2002 SL500 Silver Arrow? Od ostatniego roku produkcji, Silver Arrow był limitowaną liczbą 1515 samochodów. Jest wykończony specjalnym, ultra-metalicznym lakierem Silver Arrow z czarno-srebrnym skórzanym wnętrzem. Przebieg? Tylko 228 km.
Według Classic Center, każdy z samochodów zachowuje MSO (oświadczenie o pochodzeniu od producenta) dokumentację, którą Mercedes dostarcza swoim dealerom w celu nadania praw nabywcy samochodu. Samochody zostały zakupione przez dealera, który nigdy nie nadał im tytułu, a następnie sprzedał je kolekcjonerowi, który podobnie nigdy nie zarejestrował samochodów.
Ile trzeba wydać, żeby zostać właścicielem, któregoś z tych „nowych” samochodów? Cena wywoławcza to 135 000 dolarów, za jeden model.
Przeczytaj też: Sprzedaż/Kupno samochodu – o czym warto pamiętać?
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: