
Dwa roadstery Mercedes-Benz SL z 2001 i 2002 roku wystawione na sprzedaż!
Oto twoja szansa na zostanie właścicielem praktycznie nowego kabrioletu Mercedesa z ery Y2K.
Mercedes-Benz SL generacji R129, który był sprzedawany w latach 1990-2002, dopiero zaczyna być łakomym kąskiem dla kolekcjonerów. Ceny naprawdę wartych uwagi egzemplarzy sięgają około 20 tysięcy dolarów, co widać po ostatnich dwóch aukcjach na na stronie aukcyjnej carsandbids.com: 2000 SL500 poszedł za 18 300 dolarów, a SL500 z 2001 roku, za 19 750 dolarów. I chociaż te SL były niezaprzeczalnie ładne i miały wyjątkowo niski przebieg, to nadal były, no cóż, samochodami używanymi.
Jest jednak szansa, aby kupić nieużywane auta! Mercedes-Benz Classic Center w Irvine w Kalifornii ma w komisie nie jeden, ale dwa SL z samego końca serii R129. Oba samochody nigdy nie zostały nazwane ani zarejestrowane.
Przeczytaj też: Bumblebee na sprzedaż!
Do wyboru jest 2001 SL600 z silnikiem V12 z przedostatniego roku produkcji R129. Wykończony czarno-niebieskim metalikiem i czarną skórą, ma zaledwie 687 km przebiegu. A może wolisz 2002 SL500 Silver Arrow? Od ostatniego roku produkcji, Silver Arrow był limitowaną liczbą 1515 samochodów. Jest wykończony specjalnym, ultra-metalicznym lakierem Silver Arrow z czarno-srebrnym skórzanym wnętrzem. Przebieg? Tylko 228 km.
Według Classic Center, każdy z samochodów zachowuje MSO (oświadczenie o pochodzeniu od producenta) dokumentację, którą Mercedes dostarcza swoim dealerom w celu nadania praw nabywcy samochodu. Samochody zostały zakupione przez dealera, który nigdy nie nadał im tytułu, a następnie sprzedał je kolekcjonerowi, który podobnie nigdy nie zarejestrował samochodów.
Ile trzeba wydać, żeby zostać właścicielem, któregoś z tych „nowych” samochodów? Cena wywoławcza to 135 000 dolarów, za jeden model.
Przeczytaj też: Sprzedaż/Kupno samochodu – o czym warto pamiętać?
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: