Vettel ma najcięższy bolid
Sebastian Vettel ruszy do GP Wielkiej Brytanii z pierwszego miejsca i z większą ilością paliwa niż którykolwiek z jego konkurentów w pierwszej dziesiątce, ma duże szanse wygrać ten wyścig.
Sebastian Vettel |
![]() |
fot. Red Bull
|
Tysiące fanów Formuły 1, które zbiorą się jutro na Silverstone Circuit raczej nie będą miały okazji wysłuchać po wyścigu hymnu God Save the Queen. Jenson Button startuje z szóstego pola i ma
w samochodzie ilość paliwa podobną do ilości jaką mają jego najbliżej startujący konkurenci. Chyba, że wydarzy się coś nieoczekiwanego.
Według tabeli opublikowanej przez FIA Sebastian Vettel będzie kierowcą, który biorąc pod uwagę pierwszą dziesiątkę zawodników najpóźniej zjedzie do pitlane, aby dotankować swój samochód.
Od podanych poniżej liczb należy odjąć 2 okrążenia, ze względu na zapas paliwa na okrążenie instalacyjne i zjazd na dotankowanie i wymianę opon.
Poz. startowa |
Kwalifikacje |
Kierowca |
Waga (kg) |
Paliwo (kg) |
Liczba okrążeń |
1 |
1 |
Sebastian Vettel |
666,5 |
61,5 |
24 |
2 |
2 |
Rubens Barrichello |
657,5 |
52,5 |
20 |
3 |
3 |
Mark Webber |
659,5 |
54,5 |
21 |
4 |
4 |
Jarno Trulli |
658 |
53 |
20 |
5 |
5 |
Kazuki Nakajima |
652,5 |
47,5 |
18 |
6 |
6 |
Jenson Button |
657,5 |
52,5 |
20 |
7 |
7 |
Nico Rosberg |
661,5 |
56,5 |
22 |
8 |
8 |
Timo Glock |
660 |
55 |
21 |
9 |
9 |
Kimi Raikkonen |
654 |
49 |
19 |
10 |
10 |
Fernando Alonso |
654 |
49 |
19 |
11 |
11 |
Felipe Massa |
675* |
70 |
27 |
12 |
12 |
Robert Kubica |
689,5* |
84,5 |
33 |
13 |
13 |
Heikki Kovalainen |
695,5* |
90,5 |
35 |
14 |
14 |
Nelson Piquet |
682,5* |
77,5 |
30 |
15 |
15 |
Nick Heidfeld |
665,5* |
60,5 |
23 |
16 |
16 |
Giancarlo Fisichella |
668* |
63 |
24 |
17 |
17 |
Sébastien Bourdais |
687,5* |
82,5 |
32 |
18 |
18 |
Adrian Sutil |
692* |
87 |
34 |
19 |
19 |
Lewis Hamilton |
666* |
61 |
23 |
20 |
20 |
Sebastien Buemi |
672,5* |
67,5 |
26 |
*waga zadeklarowana przez zespoły
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: